Start

Μετά την Ολλανδία, την Αυστρία και τη Ρωσία, το DTM επιστρέφει αυτό το Σαββατοκύριακο στη Γερμανία και πιο συγκεκριμένα στην πίστα του Oschersleben, κοντά στην πόλη του Μαγδεμβούργου, στην οποία είχε διεξαχθεί το δεύτερο επίσημο τεστ δοκιμών πριν την έναρξη του φετινού πρωταθλήματος. Η πίστα μήκους 3,696 μέτρων θα φιλοξενήσει τον έβδομο γύρο του πρωταθλήματος και από το 2000 και μετά, ύστερα από την επανέναρξη του DTM, μόνο δύο φορές δεν συμπεριλήφθηκε στο αγωνιστικό ημερολόγιο, το 2002 και το 2003.

audi_motorsport-120328-7148

Από τις αγαπημένες πίστες των οδηγών, με τον νικητή του 2012 και πρωταθλητή της ίδιας χρονιάς με την Μ3 DTM, Bruno Spengler, να δηλώνει ότι ανήκει στις παραδοσιακές, απαιτητικές πίστες, έχοντας εναλλαγές γρήγορων και αργών στροφών, καθιστώντας την πρόκληση για τους αγωνιζομένους. Στις  2 γρήγορες ευθείες γίνονται συνήθως τα προσπεράσματα, ενώ στο κομμάτι με τις διαδοχικές στροφές, το προσπέρασμα είναι πιο σπάνιο.  Επιστρέφοντας στη Γερμανία για την τελική ευθεία του πρωταθλήματος, τέσσερις οδηγοί μπαίνουν στην κούρσα διεκδίκησης του πρωταθλήματος. O πρωτοπόρος Mattias Ekström και οδηγός της Audi έχει 126 βαθμούς, ο νεαρότερος νικητής στην ιστορία του DTM, Pascal Wehrlein τον ακολουθεί έχοντας 6 βαθμούς διαφορά. Τρίτος στη βαθμολογία είναι ο νικητής του πρώτου αγώνα στην Αυστρία, Eduardo Mortara (Audi RS 5 DTM-110 βαθμοί), ενώ τέταρτος είναι ο νικητής των τριών εκ των τεσσάρων πρώτων αγώνων, Jamie Green, με το ίδιο αυτοκίνητο (103 βαθμοί).

Όπως καταλαβαίνεις, η μάχη για το φετινό τίτλο έχει ανάψει για τα καλά, ιδίως ανάμεσα στον 2 φορές πρωταθλητή και πολυνίκη Σουηδό και τον 21χρονο ταλαντούχο Γερμανό, ο οποίος συμμετέχει από το 2013 στο πρωτάθλημα και έχει ήδη φέτος δει 2 φορές πρώτος την καρό σημαία τερματισμού.

1435422664

Για έναν ακόμη αγώνα, η Αudi θα έχει τα βαρύτερα αυτοκίνητα στο grid. Ενδεικτικά, τα RS 5 DTM των Ekström, Mortara, Rockenfeller  θα ζυγίζουν 1137,5 κιλά, η C 63 DTM του Wehrlein 1130 κιλά και για έναν ακόμα αγώνα, οι ΒΜW M4 DTM  θα είναι ελαφρύτερες, κατά 30 κιλά από το αυτοκίνητο του Σουηδού. Σύμφωνα με τους οδηγούς της Audi, ίσως δίνει μισό δευτερόλεπτο στο γύρο πλεονέκτημα στους συναθλητές της BMW, καθώς, σε κάθε επιτάχυνση, σε κάθε φρενάρισμα και σε κάθε στροφή, ειδικά σε αυτήν την πίστα, δε βοηθά το να είναι βαρύτερο το αυτοκίνητο.

#7 Bruno Spengler, BMW Team Schnitzer, BMW Bank M3 DTM (2012)
#7 Bruno Spengler, BMW Team Schnitzer, BMW Bank M3 DTM (2012)

Οι οδηγοί της BMW αναγνωρίζουν τα βήματα εξέλιξης της Mercedes και πιστεύουν ότι θα είναι ένας αρκετά δύσκολος αγώνας, με τους Βαυαρούς, εκτός των δύο νικών στην Ολλανδία και το ρεκόρ, να έχουν μείνει αρκετά πίσω σε απόδοση. Ήδη είναι 95 βαθμούς πίσω από την πρωτοπόρο Audi στη βαθμολογία των κατασκευαστών και μέχρι τώρα προσπαθούν να βρουν σταθερότητα στην απόδοση, βέβαια, με τα προβλήματα στην ισορροπία της M4 DTM  να ξεκινούν ήδη στις δοκιμές πριν την έναρξη του πρωταθλήματος.

Εκτός του 2012, η νίκη για την BMW ήρθε και το 2013, με τον Augusto Farfus στο τιμόνι, ενώ, πέρσι, σε έναν επεισοδιακό αγώνα, νικητής ήταν ο Christian Vietoris με Mercedes.

Ο αγώνας του Σαββάτου θα ξεκινήσει στις 14.30 ώρα Ελλάδος.

Bonus! Εντυπωσιακές μάχες – όχι πάντα στα αγωνιστικά πλαίσια- στους 2 αγώνες του Oschersleben το 2000 μεταξύ της Mercedes και της Opel!