Peugeot-308-R-Hybrid-Concept-4998


Έχει περάσει καιρός από τότε που η Peugeot μας είχε παρουσιάσει το 308 R HYbrid αλλά αυτή είναι η πρώτη φορά που το βλέπουμε “ζωντανά”. Σχεδιαστικά, το μοντέλο συνδυάζει το 308 με το Quartz concept και διαθέτει επιθετική εμφάνιση –ελέω κατά 80 χιλιοστών φαρδύτερου bodykit-, ζάντες ελαφρού κράματος 19 ιντσών και την χαρακτηριστική πλέον διχρωμία της Peugeot που διχάζει το κοινό.

Peugeot-308-R-Hybrid-Concept-5014

Αυτό που δεν πρόκειται να διχάσει, είναι το σύνολο που κινεί το Γαλλικό πρωτότυπο. Πρόκειται για ένα υβριδικό powertrain που συνδυάζει έναν τετρακύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο 1600άρη THP βενζινοκινητήρα 270 ίππων με δύο ηλεκτροκινητήρες απόδοσης 115 ίππων έκαστος. Οι ηλεκτροκινητήρες είναι τοποθετημένοι ένας σε κάθε άξονα και η συνδυαστική ιπποδύναμη του συστήματος, αγγίζει τα 500 άλογα με την ροπή να ανέρχεται στα 730 Nm. Το βάρος κατανέμεται 60:40 στον εμπρός και τον πίσω άξονα και οι ηλεκτροκινητήρες τροφοδοτούνται από μία μπαταρία 3kWh που φορτίζει από το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα. Μιας που αναφερθήκαμε σε αυτό, το σύστημα πέδησης αποτελείται από αεριζόμενους δίσκους 380 χιλιοστών με τετραπίστονες δαγκάνες στους τροχούς του εμπρός άξονα και δίσκους 290 χιλιοστών στους πίσω τροχούς.

Peugeot-308-R-Hybrid-Concept-5005

Τα πρώτα 100 km/h από στάση, έρχονται σε μόλις 4 δευτερόλεπτα με την τελική να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h.  Χάρη στο υβριδικό σύνολο, το 308 R HYbrid Εκπέμπει 70 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο ενώ διαθέτει τέσσερα προγράμματα λειτουργίας. Στο πρόγραμμα ZEV γίνεται χρήση μόνο του πίσω ηλεκτροκινητήρα, με τον μπροστά να ενεργοποιείται ανάλογα με την πίεση που ασκεί ο οδηγός στο πεντάλ του γκαζιού. Στο πρόγραμμα Road, το υβριδικό σύνολο αποδίδει 300 άλογα με 400 Nm ροπής, στο πρόγραμμα Track το αυτοκίνητο παράγει 400 άλογα με 530 Nm ροπής, ενώ στο πρόγραμμα Hot Lap απελευθερώνεται η πλήρης ισχύς του συνόλου.