12f1ita2015-hz2097

Φέτος, η ομάδα της Mercedes έχει παρουσιάσει αξιοθαύμαστη αξιοπιστία, έχοντας μόλις μια εγκατάλειψη σε 24 εκκινήσεις. Ενδεικτικά, τα πρώτα power units που χρησιμοποίησαν στο πρωτάθλημα οι Lewis Hamilton και Nico Rosberg, κάλυψαν απροβλημάτιστα 4.000 χιλιόμετρα.

Στην Monza ήρθε η τελευταία, αλλά και σημαντικότερη αναβάθμιση στον PU106B Hybrid, όμως στο μονοθέσιο του Rosberg αντιμετώπισε πρόβλημα. Αυτό, οδήγησε τον Γερμανό πιλότο σε μια πιο παλιά και ταλαιπωρημένη μονάδα, που παρέδωσε πνεύμα δυο γύρους πριν τη λήξη του αγώνα. Οι πρώτες αναλύσεις έδειξαν πως ο αναβαθμισμένος κινητήρας πιθανότατα θα μπορέσει να ξαναχρησιμοποιηθεί μέχρι το τέλος της σεζόν, χωρίς όμως να έχουν απαντηθεί ακόμη όλα τα ερωτήματα, η ομάδα θα προμηθεύσει τον Nico με μια ολοκαίνουρια αναβαθμισμένη μονάδα για την Σιγκαπούρη.

Αυτή θα είναι η τέταρτη μονάδα για φέτος, άρα δεν θα υπάρξει κάποια ποινή, ενώ θεωρείται απίθανο να ρισκάρει η Mercedes και να δοκιμάσει τον κινητήρα της Monza στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής στην Σιγκαπούρη. Αφού, με 7 αγώνες να απομένουν ακόμη, ο Rosberg σίγουρα θα χρειαστεί 2 κινητήρες για να τους καλύψει χωρίς προβλήματα και μια ενδεχόμενη δεύτερη αστοχία, θα σημάνει την εισαγωγή 5ης μονάδας στο μέλλον, μαζί με τις αντίστοιχες ποινές.