SNE20153

Στον αγώνα του Καναδά, η Mercedes θα έχει στη διάθεση των πιλότων της, αλλά και των ομάδων που προμηθεύει, ένα ελαφρά αναβαθμισμένο μοτέρ. Οι μηχανικοί της ομάδας δεν χρησιμοποίησαν “κλειδιά” για τις αναβαθμίσεις και πατώντας πάνω στους κανονισμούς που επιτρέπουν αλλαγές για λόγους οικονομίας και αξιοπιστίας -ή και ασφάλειας- ετοίμασαν κάποιες νέες λύσεις. Μάλιστα, στο 7ο Grand Prix της σεζόν, η ομάδα θα χρησιμοποιήσει μόλις το δεύτερο power unit της, γράφοντας με το αρχικό περισσότερα από 4.000km, επιβεβαιώνοντας την δουλειά που είχε γίνει στις χειμερινές δοκιμές.


Προχωρώντας στον Καναδά, αυτή είναι μια από τις αγαπημένες πίστες της ομάδας και παρουσιάζει μοναδικά χαρακτηριστικά με μεγάλες ευθείες, ως επί το πλείστον αργές στροφές και ως εκ τούτου πολύ πολύ δυνατά φρεναρίσματα. Έτσι, τα κύρια θέματα για το Σαββατοκύριακο είναι η δύναμη και τα φρένα!

Εμείς θα έχουμε νέες μονάδες ισχύος, τις δεύτερες μονάδες μας για το 2015, για κάθε οδηγό. Η πρώτη μονάδα ισχύος χρησιμοποιήθηκε για έξι πλήρη αγωνιστικά Σαββατοκύριακα, ένα απίστευτο επίτευγμα από την ομάδα στο Brixworth, που είδε την συνολική επίτευξη διανυθέντων χιλιομέτρων και στα δυο pu, να είναι πάνω από 4.000 χιλιόμετρα.

f1moc2015_jk1711174

Αυτά είναι τα λόγια του Paddy Lowe, εκτελεστικού τεχνικού διευθυντή της Mercedes. Πέρυσι, κανείς δεν αμφισβήτησε την δύναμη του Γερμανικού κινητήρα, όμως, από πλευράς αξιοπιστίας υπήρξαν διάφορα προβλήματα, τα οποία στην συγκεκριμένη πίστα του Μόντρεαλ στέρησαν από την ομάδα την καρό σημαία. Για φέτος, ο Lowe θέλει να ρίξει λίγο τους τόνους, υπενθυμίζοντάς μας και τις αναβαθμίσεις που μπορεί να φέρει ο ανταγωνισμός.

Υποψιαζόμαστε οι ανταγωνιστές μας μπορεί επίσης να έχουν νέες μονάδες ισχύος, οι οποίες μπορούν να αναβαθμιστούν φέτος μέσα στη σεζόν, χρησιμοποιώντας “κλειδιά”, οπότε θα είναι ενδιαφέρον να δούμε εάν και πόσο θα μετατοπιστεί αυτό το Σαββατοκύριακο η “ισορροπία δυνάμεων”.

Η πίστα του Μόντρεαλ είναι δύσκολη για ολόκληρο το αυτοκίνητο, όχι μόνο για τον κινητήρας και τα φρένα, γι’ αυτό επικεντρώνουμε τις προσπάθειές στο να φέρουμε τα δύο αυτοκίνητα στον τερματισμό, κάτι που δεν καταφέραμε πέρυσι. Δεν παίρνουμε τίποτα για δεδομένο, ούτε από πλευράς απόδοσης. Η μοναδικότητα της πίστας, σημαίνει ότι θα πρέπει να δουλέψουν σωστά πολλά πράγματα, αν θέλουμε να πάρουμε στον τερματισμό τα κορυφαία βραβεία.

Θα πόνταρε κανείς εναντίον των ασημένιων βελών στο Grand Prix του Καναδά;