fiat-500-l-reliability

Μαζί με την “Annual Auto Reliability Survey” που ανέδειξε κορυφαία την Lexus, το Consumer Reports δημοσίευσε και τα πιο αναξιόπιστα αυτοκίνητα στις Η.Π.Α. Πριν δούμε ποια είναι αυτά, να αναφέρουμε ότι η έρευνα περιλαμβάνει περισσότερα από 740.000 οχήματα και τα σχόλια που θα διαβάσεις είναι μεταφορά σχολίων των ιδιοκτητών αυτών των μοντέλων. Από το χείριστο, στο “λιγότερο κακό”, τα πιο αναξιόπιστα μοντέλα των Η.Π.Α. είναι:

CR-Cars-II-500L-Word-Cloud-10-15

Fiat 500L: “Δεν αλλάζει ταχύτητες”, “δεν παίρνει ταχύτητα, σταμάτησε στη μέση ενός πολυσύχναστου δρόμου”, “το αυτοκίνητο έμεινε 5 φορές από μπαταρία”, “το αυτοκίνητο έμεινε, οι μηχανικοί πρότειναν αλλαγή κινητήρα” κλπ.

CR-Cars-II-Fiesta-Word-Cloud-10-15

Ford Fiesta: “Το κιβώτιο έχει ήδη ανακατασκευαστεί 2 φορές”, “οι αλλαγές ταχυτήτων δεν είναι ομαλές”, “η αντλία καυσίμου πέθανε δύο φορές, την πρώτη έλιωσε”, “το αυτοκίνητο υπερθερμαινόταν χωρίς προφανή λόγο…”, “το πορτ-μπαγκάζ μπάζει νερά” κλπ.

CR-Cars-II-Cherokee-Word-Cloud-10-15

Jeep Cherokee: “Το αυτοκίνητο ψάχνει συνέχεια τη σωστή ταχύτητα”, “το κιβώτιο πέθανε δύο φορές, τελικά αντικαταστάθηκε”, “κάτι τρίζει, η αντιπροσωπεία δεν βρίσκει την αιτία”, “το start button δεν λειτουργεί”, “το Uconnect απλά πέθανε” κλπ

CR-Cars-II-Pathfinder-Word-Cloud-10-15

Nissan Pathfinder: “Το κιβώτιο διστάζει”, “το CVT κουνάει ολόκληρο το αυτοκίνητο” κλπ

CR-Cars-II-Suburban-Word-Cloud-10-15

Chevrolet Suburban/GMC Yukon XL: “Δεν επιλέγεται η τετρακίνηση”, “το τηλέφωνο και το GPS δεν λειτουργούν”, “χρειάστηκε νέα κεραία για το GPS”, “οι ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέφτες ξύνουν το χρώμα”, “τα πλαστικά στις πόρτες έχουν χαλαρώσει” κλπ.

Επίσης, ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι το Consumer Reports βαθμολόγησε το Tesla Model S “κάτω του μετρίου” και απέσυρε την πρόταση του βάση της αξιοπιστίας του. Αυτό, δεν έχει καμία σχέση με το ότι πριν από μερικούς μήνες βαθμολόγησε το ηλεκτρικό μοντέλο με 103 στα 100… Εκείνα τα tests δεν είχανε να κάνουν με την αξιοπιστία του μοντέλου αλλά με την άνεση, τις επιδόσεις και την οδηγική εμπειρία. Οι 1.400 ιδιοκτήτες Model S ανέφεραν διαρροές από την ηλιοροφή, προβλήματα στην κεντρική οθόνη αφής, τριγμούς από το αμάξωμα και πολλά άλλα που σε μερικές περιπτώσεις οδήγησαν μέχρι και σε αλλαγή powertrain!