Akio Toyoda

Ο Akio Toyoda ο Διευθύνων Σύμβουλος της Toyota σε πρόσφατη συνέντευξή του μίλησε για την επιθετική πολιτική που θα ακολουθήσει η εταιρία του. Νέοι κινητήρες, νέα παγκόσμια πλατφόρμα (TNGA), πιο αποδοτικά εργοστάσια, περισσότερη αποκέντρωση, περισσότερα υβριδικά, αυτοκίνητα υδρογόνου και στο βάθος, την κατάργηση των βενζινοκινητήρων έως το 2050.

Ο Toyoda βάζει τις παραπάνω αλλαγές κάτω από την ομπρέλα του project Toyota 2.0, ένα project που έχει ως στόχο την σαρωτική αναμόρφωση της εταιρίας, αναμόρφωση που έχει ως στόχο να κάνει την Toyota πιο επιθετική σε όλα, από την κατασκευή και τον σχεδιασμό των προϊόντων της, μέχρι και την διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού.

Πάνω στη TNGA πλατφόρμα, η Toyota θα δημιουργεί έως το 2020, περίπου τα μισά αυτοκίνητα που κατασκευάζει κάθε χρόνο. Η αρθρωτή πλατφόρμα μειώνει την πολυπλοκότητα κατασκευής νέων μοντέλων, εξοικονομεί χρήματα, ενώ επιτρέπει στις αυτοκινητοβιομηχανίες να επικεντρωθούν στην ανάπτυξη μιας μόνο πλατφόρμας, η οποία θα χρησιμοποιηθεί από πολλά μοντέλα της.  Η Toyota σήμερα χρησιμοποιεί 100 διαφορετικές πλατφόρμες για τη κατασκευή των μοντέλων της παγκοσμίως. Η νέα πλατφόρμα βελτιώνει τα δυναμικά χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων, χάρη στο πιο χαμηλό κέντρο βάρους και προσφέρει μεγαλύτερη ακαμψία από 35% έως 65%.

Το πρώτο μοντέλο της Toyota που θα κατασκευαστεί πάνω στην TNGA πλατφόρμα είναι το νέο Prius. Η αρθρωτή πλατφόρμα, που σύμφωνα με την Toyota δεν έχει ως μοναδικό στόχο τη μείωση τους κόστους, αλλά τη δημιουργία καλύτερων αυτοκινήτων, μειώνει το ποσό της επένδυσης για τη κατασκευή ενός νέου εργοστασίου κατά 40%, με την Toyota να ετοιμάζει και μια νέα γενιά κινητήρων που θα είναι μέχρι και 25% πιο αποδοτικοί και 15% δυνατότεροι σε σχέση με τους τωρινούς κινητήρες.  Η Toyota ετοιμάζει και νέες αρθρωτές πλατφόρμες για τα μικρότερα και μεγαλύτερα μπροστοκίνητα μοντέλα της, όπως και για τα πισωκίνητα αυτοκίνητά της.