GP USA F1/2015

Η μοναδική, σύμφωνα με τη FIA, ομάδα που ήταν αρνητική στην επιβολή ενός ορίου στην τιμή πώλησης των power units ήταν η Ferrari. Στόχος της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας ήταν να μειωθεί το κόστος από τα €20 εκατομμύρια στα €12 εκατομμύρια, αλλά η ιταλική ομάδα άσκησε βέτο στην κίνηση αυτή, οδηγώντας τη FIA στη δρομολόγηση διαδικασιών για την υποβολή δηλώσεων από ανεξάρτητους προμηθευτές για να εισαγωγή ενός φθηνότερου κινητήρα από το 2017, περίπου στο 1/3 της τιμής των σημερινών.

Η Scuderia δεν έχει μετανιώσει για την αρνητική της ψήφο και τώρα ο επί κεφαλής της ομάδας, Maurizio Arrivabene, εξηγεί πως η κίνησή τους δεν έγινε για να διαφοροποιηθεί από τις άλλες ομάδες, ενώ υποστηρίζει πως θα πρέπει να υπάρξει ισότητα μεταξύ των κινητήρων.

GP GIAPPONE F1/2015

Ασκήσαμε βέτο σύμφωνα με τα νομικά μας δικαιώματα ως κατασκευαστής κινητήρων. Δεν υπάρχει κάτι να προσθέσω. Δεν είναι μια θέση εναντίον των άλλων ομάδων, αλλά μία θέση που υπερασπίζεται την εμπορική αρχή. Είμαστε ανοιχτή στην εύρεση άλλης λύσης. Είμαστε μια εταιρεία κατασκευής κινητήρων και δεν ξοδεύουμε τρελά ποσά. Ξοδεύουμε τα σωστά χρήματα για να αναπτύξουμε έναν κινητήρα. Οι κινητήρες ήταν πάντα ο πυρήνας της Ferrari.

Ένα καλό είναι να έχουμε μια πρόταση που να διασφαλίζει ότι οι κινητήρες είναι ίσοι για όλους. Αυτό δεν έχει να κάνει σε τίποτα με το κόστος ή τις επενδύσεις. Θα πρέπει να το κάνεις στον σωστό χρόνο και να το κάνεις καλά.