Lotus

Αυξάνονται και πληθύνονται οι ομάδες που είναι κατά της FIA στο θέμα του δεύτερου κινητήρα από έναν ανεξάρτητο κατασκευαστή. Η Παγκόσμια Ομοσπονδία αναγκάστηκε να βρει μία λύση στο θέμα των ακριβών κινητήρων από τη στιγμή που η Ferrari άσκησε το δικαίωμά της για βέτο στην επιβολή ενός ανώτατα ορίου πώληση, στα €12 εκατομμύρια, από τα €20 εκατομμύρια που είναι σήμερα, ποσό που δυσκολεύει αρκετές ομάδες.

Η Force India συμφωνεί με τη συγκεκριμένη ιδέα, εν αντιθέσει με τη Mercedes και τη Haas, που βλέπουν πως ο νέος τύπος κινητήρα θα διαταράξει τις ισορροπίες στο άθλημα, δημιουργώντας πρωτάθλημα δύο ταχυτήτων. Η Lotus έρχεται να συμφωνήσει με τους Πρωταθλητές και την νεοεισερχόμενη ομάδα, με τον Nick Chester να χρησιμοποιεί το ίδιο επιχείρημα, αφού αυτό είναι το μεγαλύτερη πρόβλημα με την ύπαρξη δύο κινητήρων.

Είναι κάπως σαν το κουτί της Πανδώρας. Θα είναι πολύ δύσκολο να λειτουργήσουμε ένα πρωτάθλημα δύο ταχυτήτων. Θα υπάρξουν τόσες πολλές διαφορετικές προκλήσεις για την εξισορρόπηση και θα είναι εξαιρετικά δύσκολα να έχουμε δύο κινητήρες με διαφορετικά χαρακτηριστικά.

Nick Chester

Από τα 4 μονοθέσια που έχουν στην πλάτη τους κινητήρα Mercedes, η E23 ήταν το χειρότερο φέτος. Η Lotus βρίσκεται στην 6η θέση της βαθμολογίας και δέχεται την απειλή της Toro Rosso που είναι 6 βαθμούς πίσω (71 βαθμοί έναντι 65). Ο Τεχνικός Διευθυντής της βρετανικής ομάδας παραδέχεται ότι η ανάπτυξη της E23 δεν ήταν αυτή που θα μπορούσε, ωστόσο τονίζει ότι οι μηχανικοί είχαν περισσότερο χρόνο να ασχοληθούν με το αυτοκίνητο του 2016.

Προχωράμε καλά στη διαδικασία του σχεδιασμού και το μεγαλύτερο μέρος της διάταξης έχει γίνει. Έχουμε μάθει πολλά από τις δύο προηγούμενες σεζόν και όλη αυτή τη γνώση θα μπει στο μονοθέσιο της επόμενης σεζόν. Δεν είχαμε την καλύτερη δυνατή ανάπτυξη μέσα στη σεζόν για την E23, έτσι μπορούσαμε να αφιερώσουμε περισσότερο εργατικό δυναμικό στο μονοθέσιο του 2016. Η κατασκευή μερικών από τα εξαρτήματα είναι σε εξέλιξη και εξετάζουμε τις τελικές λεπτομέρειες.