DSC_0538

Μετά την επίσημη παρουσίαση του μοντέλου τον Ιανουάριο, το ντεμπούτο του στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο και την πρώτη επαφή που είχαμε μαζί του στα μέσα του καλοκαιριού, πιάσαμε στα χέρια μας την έκδοση που λογικά, θα αποσπάσει το μεγαλύτερο μερίδιο των πωλήσεων για την 1-Series facelift: την MY2015 116d.

Όπως θα γνωρίζεις μέχρι τώρα, οι μεγαλύτερες αλλαγές που έγιναν στην 1-Series, εστίασαν στο αισθητικό κομμάτι. Ενώ το προηγούμενο μοντέλο ήταν σαν να έπεσε με τα μούτρα από το ασχημόδεντρο “ιδιαίτερο”, το ανανεωμένο έχει μία πιο “politically correct” εικόνα. Για να σοβαρευτώ λίγο, άσχετα με το αν σου άρεσε ή όχι ο απερχόμενος “Άσσος”, δεν μπορείς να αμφισβητήσεις το γεγονός ότι ο σχεδιασμός του δίχαζε. Αυτό ακριβώς προσπάθησε να αλλάξει η BMW με την 2015 1-Series και το έκανε φέρνοντας το νέο μοντέλο πιο κοντά στην οικογενειακή σχεδιαστική ταυτότητα. Όσον αφορά στο εμπρός μέρος, τα φωτιστικά σώματα που έρχονται με standard LED φώτα ημέρας –και προαιρετικά full LED– είναι ολοκαίνουρια, η γρίλια έχει ανασχεδιαστεί και οι εισαγωγές του αέρα είναι μεγαλύτερες. Αντίστοιχης έκτασης είναι οι αλλαγές και στο πίσω μέρος όμως. Εκεί, ξεχωρίζουν τα νέα, LED φωτιστικά σώματα σχήματος “L” που δίνουν έμφαση στο πλάτος της Σειράς 1. Τέλος, για να κλείσουμε με τις διαφορές προ και μετά facelift, δεν μπορούμε να παραλείψουμε το εσωτερικό. H BMW τοποθέτησε στην 2015 1-Series νέα κεντρική κονσόλα, στο κέντρο της οποίας βρίσκεται η standard οθόνη 6.5 ιντσών αλλά εξαιτίας της διατήρησης του ίδιου “τευτονικού” σχεδιασμού, η αλλαγή δεν είναι τόσο εμφανής όσο στο εξωτερικό. Με απλά λόγια και για να χρησιμοποιήσω την κλισέ φρασεολογία, γνώριμη η εικόνα του εσωτερικού…

Στα συν

  • Εμφάνιση
  • Οδική συμπεριφορά
  • Κιβώτιο ταχυτήτων
  • Ποιότητα κατασκευής

Στα μείον

  • Χώρος για πίσω τρίτο επιβάτη
  • Ραφινάρισμα κινητήρα