Fernando Alonso

Δεκάδες είναι τα προβλήτα αξιοπιστίας που έχουν χτυπήσει φέτος τη McLaren. Η βρετανική ομάδα είναι η λιγότερο αξιόπιστη στο grid, με το βασικότερο πρόβλημα να βρίσκεται στο ιαπωνικό power unit, το οποίο, όμως, διαθέτει ERS από τους Βρετανούς. Ο Fernando Alonso, μάλιστα, αναγκάστηκε να παρκάρει για άλλη μία φορά την MP4-30 στην άκρη, στο χθεσινό FP2.

Το πρόβλημα υπήρξε ξανά στον RA165H, αλλά ο Ισπανός δεν είναι απογοητευμένος, διότι ξέρει ότι η φετινή σεζόν έχει τελειώσει, ενώ δε θα αναγκαστεί να χρησιμοποιήσει νέο κινητήρα για σήμερα και αύριο, αφού θα τρέξει με κάποια παλαιότερη έκδοση, η οποία προέρχεται από το Μεξικανικό Grand Prix.

Ήταν ένα πρόβλημα με τον κινητήρα. Νομίζω ότι θα πρέπει να το εξετάσουμε βαθιά για καταλάβουμε περισσότερα. Θα δοκιμάσουμε να αλλάξουμε κινητήρα και θα βάλουμε αυτό από το Μεξικό, οποίος έχει λίγα χιλιόμετρα. Συνεχίζουμε να μαθαίνουμε από τα φετινά προβλήματα. Δεν είμαι πλέον απογοητευμένος. Το μυαλό μου βρίσκεται στο 2016, κι ελπίζω να έχουμε όλα τα προβλήματα εδώ και στο Abu Dhabi παρά την επόμενη χρονιά. Είναι μια επώδυνη διαδικασία εκμάθησης, αλλά είναι ο μοναδικός τρόπος για να πετύχουμε και να μάθουμε από τα λάθη και τα προβλήματά μας.

Έχω διαβάσει ότι αυτή η εικόνα έγινε διάσημη (σ.σ. εννοεί τις φωτογραφίες που τον δείχνουν να κάθεται περιμένοντας για το όχημα που θα τον πάει στα pits), αλλά δεν ξέρω τι περιμένει ο κόσμος όταν εγκαταλείπεις και περιμένεις το αυτοκίνητο που θα σε πάει στο γκαράζ. Είναι αλήθεια ότι είχαμε μια απογοητευτική σεζόν, αλλά μαθαίνουμε πολλά και νομίζω ότι είναι πιο απογοητευτικό να είσαι δεύτερος ή τρίτος στο βάθρο. Έχετε δει μερικά πρόσωπα των πρωταθλητών φέτος και τα προβλήματα που έχουν ως team-mates (σ.σ. εννοεί τους Lewis Hamilton και Nico Rosberg), αλλά είναι μια παράξενη στιγμή με παράξενες εικόνες.