Red Bull Racing

Μετά από 18 αγώνες βλέπουμε τελικά να χρησιμοποιείται ο νέος, αναβαθμισμένος με τη χρήση μαρκών κινητήρας της Renault. Ο πρώτος και ο μοναδικός οδηγός που τον έβαλε στο μονοθέσιό του είναι ο Daniel Ricciardo. Η Red Bull αξιολόγησε το νέο power unit την Παρασκευή και αποφάσισε πως ο Daniil Kvyat δεν άξιζε να πάρει και αυτός ποινή 10 θέσεων όπως ο team-mate του.

Οι μηχανικοί της γαλλικής εταιρείας έχουν χρησιμοποιήσει τις 11 από τις 12 μάρκες (άλλες πληροφορίες κάνουν λόγο για χρήση 7 μαρκών), έτσι είναι λογικό να περιμένει κανείς σημαντική βελτίωση. Αυτό δε συμβαίνει, καθώς ξέρουμε ότι το κέρδος στον γύρο είναι περίπου 2 δέκατα, αλλά ο Ricciardo λέει πως κάτι τέτοιο δεν φαίνεται στην πράξη, αλλά και στις τελικές ταχύτητες.

Κατά τη διάρκεια των κατατακτήριων, κοιτάς τι κάνει ο team-mate σου συνολικά, έτσι βλέπεις όλες τις τελικές ταχύτητες, κι εγώ δεν ήμουν ταχύτερος από αυτόν στις ευθείες. Θα πρέπει να προσπαθήσουμε, δεν έχουμε τίποτα να χάσουμε, αλλά αυτή τη στιγμή ειλικρινά ο κινητήρας δε μας έχει δώσει αυτό που χρειαζόμαστε. Δε νιώθω καλύτερο τον κινητήρα. Είμαι απέναντι στον παλιό κινητήρα του Dany, έτσι θα πρέπει να βρούμε κάτι καλύτερο.

Daniel Ricciardo

Πράγματι, η καλύτερη τελική του Kvyat στις κατατακτήριες ήταν 335.1 χλμ/ώρα, όταν ο Ricciardo ήταν στα 334.7 χλμ/ώρα. Ο Αυστραλός, παρόλο που ο νέος κινητήρας δε δείχνει για την ώρα καλύτερος, δε μετανιώνει για την επιλογή του, καθώς πιστεύει ότι το κέρδος θα έρθει στο μέλλον, αλλά επισημαίνει πως θα πρέπει να αλλάξουν κάποια πράγματα, αν βέβαια οι δύο εταιρείες είναι μαζί το 2016.

Νιώθω ότι είναι κάτι καλό που έχουμε κάνει. Είναι σαν να λέμε «είναι αυτό που είναι και χρειαζόμαστε κάτι καλύτερο». Θα πρέπει να δοκιμάσουμε ένα διαφορετικό μονοπάτι ή κάτι άλλο, αν συνεχίσουμε μαζί την επόμενη χρονιά. Ήταν ένα χτύπημα, αλλά νομίζω ότι μακροπρόθεσμα θα είναι καλύτερα τα πράγματα, διότι θα μαθαίνουμε.

Θα υπάρξουν ορισμένα οφέλη από τα χιλιόμετρα που κάναμε τις τελευταίες ημέρες. Αλλά, τώρα προσπαθούμε να βάλουμε σε τάξη αυτά που μάθαμε, ώστε να έχουμε κέρδος στην απόδοση. Θα έλεγα ότι, τα τελευταία δύο χρόνια, έχουμε μάθει πολλά από τη Renault, αλλά όχι τόσα πολλά που να σχετίζονται με τους χρόνους.