2017-Lamborghini-Urus-Front-Hood

Το δίλημμα που είχε εκφραστεί κάποια στιγμή από τα χείλη του επικεφαλής της Lamborghini, Stephan Winkelmann όσον αφορά στον κινητήρα που θα κινεί την Urus –turbo ή υβριδικός– φαίνεται πως δεν υφίσταται πλέον. Τόσο ο Winkelmann, όσο και ο επικεφαλής R&D της φίρμας, Maurizio Reggiani, επιβεβαίωσαν σε Αγγλικό μέσο ότι το SUV που ετοιμάζει η Lamborghini θα γυρίσει την πλάτη στους ατμοσφαιρικούς V10 και V12 και θα χρησιμοποιήσει αντ’ αυτών, έναν twin-turbo V8 με χωρητικότητα 4 λίτρων.

Εκτός από τα προφανή οφέλη στον τομέα των εκπομπών CO2, η κίνηση αυτή έχει νόημα εξαιτίας του ευρέος φάσματος λειτουργίας του κινητήρα. Ο Reggiani δήλωσε επ’ αυτού:

Τόσο στην επιτάχυνση, όσο και στην κίνηση εκτός δρόμου, είναι σημαντικό να έχεις υψηλά ποσά ροπής ώστε να κινηθείς όσο το δυνατόν ταχύτερα και, εκτός δρόμου, να μπορείς να βγεις από μία κρίσιμη κατάσταση εύκολα. Αποφασίσαμε ότι ένας turbo κινητήρας για ένα super sport SUV είναι η καλύτερη επιλογή. Ο κινητήρας πρέπει να είναι ελαφρύς και ισχυρός και με την άφθονη ροπή στις χαμηλές στροφές, να επιτρέπει στο αυτοκίνητο να είναι “ελαστικό” σε κάθε κατάσταση.

Ο Reggiani συμπλήρωσε ότι ο κινητήρας δεν χρησιμοποιείται από καμία άλλη εταιρία του Group ενώ ο Winkelmann με τη σειρά του δήλωσε ότι δεν αποκλείεται το λανσάρισμα μίας plug-in υβριδικής έκδοσης αφού η Urus έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να μπορεί να δεχθεί μπαταρίες και ηλεκτροκινητήρες. Τόνισε επίσης ότι το συγκεκριμένο μοντέλο θα είναι αυστηρά τετρακίνητο, αποκλείοντας το ενδεχόμενο λανσαρίσματος κάποιας σκληροπυρηνικής ή φθηνότερης, πισωκίνητης έκδοσης. Να θυμίσουμε ότι η Lamborghini Urus θα περάσει στην παραγωγή το 2018 – παραγωγή που σημειωτέον θα γίνεται στην Ιταλία έπειτα από τη συμφωνία ύψους 80 εκ. ευρών με την Ιταλική κυβέρνηση.