2016_Toyota_Prius_Four_Touring_02_54CECFE89DE5799B719C2EAF21ECC6C6629C98A8

H νέα, τέταρτη, γενιά του Prius ξεκίνησε την εμπορική του καριέρα σήμερα στην αγορά της Ιαπωνίας. Όμως, παράλληλα με το χαρούμενο αυτό γεγονός, η Toyota έκανε μια λιγότερο ενθαρρυντική ανακοίνωση.

Η Toyota έθεσε για το πιο επιτυχημένο εμπορικά υβριδικό της χαμηλότερο στόχο πωλήσεων σε σχέση με πέρυσι, όπως επίσης και για τη νέα χρονιά, με κυριότερη αιτία τη μείωση των τιμών των καυσίμων σε όλο τον κόσμο.  Οι πωλήσεις του αυτοκινήτου στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ θα ξεκινήσουν στις αρχές του επόμενου έτους, με την Toyota να έχει χαμηλώσει το στόχο πωλήσεων του νέου Prius κατά 50.000 μονάδες, ευελπιστώντας ότι θα βρει 300.000 με 350.000 νέους ιδιοκτήτες, σε αντίθεση με τον περσινή στόχο, ο οποίος ήταν 300.000 με 400.000 μονάδες.

EU-2016-Toyota-Prius-3

Ο κυριότερος λόγος αγοράς ενός υβριδικού αυτοκινήτου είναι η οικονομία καυσίμου που προσφέρει, αλλά με τις τιμές του αργού πετρελαίου να βρίσκονται σε χαμηλά επταετίας αυτό έχει προφανώς άμεση επίδραση σε όσους αναζητούν το επόμενο όχημά τους.