Test_Drive_VW_Golf_1.6_TDI_40_Edition_43

Παρόμοιο συντηρητικό και σοβαρό μοτίβο επικρατεί και στη καμπίνα του Golf, η οποία αν με ρωτούσες να την χαρακτηρίσω με λίγες λέξεις, αυτές θα ήταν: ψυχρό, απίστευτα ποιοτικό, εξαιρετικά λειτουργικό και εργονομικό.

Ο σχεδιασμός του είναι τυπικός γερμανικός με απλές και αυστηρές γραμμές, όπως για παράδειγμα χαρακτηριστική είναι η γραμμή που διατρέχει τη κονσόλα μπροστά από τον συνοδηγό μέχρι τον οδηγό. Η κεντρική κονσόλα είναι ελαφρώς στραμμένη στον οδηγό, με τον αναλογικό πίνακα οργάνων να αποτελείται από δύο μεγάλα όργανα του ταχύμετρου και του στροφόμετρου και στη μέση υπάρχει μια μεγάλη ψηφιακή οθόνη, που δείχνει μεταξύ άλλων τις πληροφορίες του trip computer.

Test_Drive_VW_Golf_1.6_TDI_40_Edition_77

Το αποτέλεσμα δεν είναι ιδιαίτερα ελκυστικό στο μάτι ενός 30άρη, ηλικία που απευθύνεται η συγκεκριμένη έκδοση, με τα μαλακά πλαστικά που υπάρχουν σε όλο το ταμπλό, η κεντρική κονσόλα που είναι ντυμένη σε “βουρτσισμένο αλουμίνιο” και κυρίως η συναρμογή/στιβαρότητα της, να το καθιστούν από τα καλύτερα της κατηγορίας του. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί σε όλα τα μέρη είναι πολύ καλής ποιότητας, δείχνοντας ξεκάθαρα την προσοχή που έχει επιδείξει η VW. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, οι “τσέπες” στις πόρτες έχουν “ύφασμα” για να μην ακούγεται η “πλαστικίλα” όταν τοποθετείς τα κλειδιά ή κάτι άλλο.

Test_Drive_VW_Golf_1.6_TDI_40_Edition_67

Το εσωτερικό του Golf αποπνέει πολυτέλεια και διαθέτει δερμάτινο κοφτό πολυλειτουργικό τιμόνι με χρωμιομένα διακοσμητικά, με την έγχρωμη LCD οθόνη πολλαπλών λειτουργιών 5,8 ιντσών του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Composition Media, να παρέχει αμέτρητες πληροφορίες και τη δυνατότητα πολλαπλών παραμετροποιήσεων. Το ραδιόφωνο διαθέτει 8 συνολικά ηχεία, με το CD drive (συμβατό με MP3), την υποδοχή της κάρτας SD να βρίσκονται κρυμμένες μέσα στο ντουλαπάκι του συνοδηγού, με τη θύρα USB και την AUX στη βάση της κονσόλας. Η οθόνη διαθέτει αισθητήρα προσέγγισης ενσωματωμένο στην περιοχή κάτω από την οθόνη, και μόλις ο αισθητήρας εντοπίσει κίνηση του χεριού σας, φέρει σε πρώτο πλάνο τις κύριες λειτουργίες του ηχοσυστήματος, ώστε να μην αποσπάτε η προσοχή από τον δρόμο. Τέλος το σύστημα διαθέτει Bluetooth σύνδεση με το κινητό σου τηλέφωνο και λειτουργία Audio Streaming, αλλά όχι σύστημα πλοήγησης.

Test_Drive_VW_Golf_1.6_TDI_40_Edition_58

Υπάρχει αυτόματος κλιματισμός climatronic δύο ζωνών, δερμάτινες επενδύσεις στον επιλογέα ταχυτήτων, και τα ergoActive καθίσματα, με το γνήσιο δέρμα να υπάρχει μόνο στα πλαϊνά. Τα τελευταία είναι ίσως τα καλύτερα που έχω κάτσει (πάντα κρίνοντας τα υπόλοιπα της κατηγορίας) και πραγματικά απογείωνε την εμπειρία οδήγησης. Τι εννοώ; Εκτός του ότι διαθέτουν 14 ρυθμίσεις, εκ των οποίων οι 4 ηλεκτρικές, είναι θερμαινόμενα, ενώ σου κάνουν και μασάζ! Όλα αυτά, μαζί με την πολύ καλή πλευρική τους στήριξη του σώματος και των μηρών, καθιστούν την θέση οδήγησης πραγματικά άψογη.

Test_Drive_VW_Golf_1.6_TDI_40_Edition_51

Από θέμα εργονομίας ακολουθεί τα αυστηρά γερμανικά δεδομένα και δεν θα παραπονεθείς σε καμία περίπτωση. Υπάρχουν λίγοι διακόπτες, οι οποίοι βρίσκονται στην ιδανική απόσταση από τη θέση του οδηγού, και μόνο το τιμόνι θα το έλεγα κάπως υπερφορτωμένο και με μικρούς διακόπτες. Αλλά όλα είναι θέμα συνήθειας. Επίσης, η κρυφή θήκη που βρίσκεται μπροστά από τον λεβιέ των ταχυτήτων να είναι μεν σε δύσκολη θέση, αλλά να χρησιμοποιείται σπανιότατα.

Test_Drive_VW_Golf_1.6_TDI_40_Edition_44

Περνώντας στους χώρους, αυτοί είναι υπεραρκετοί για 4 μεγαλόσωμους ενήλικες, καθώς το μεταξόνιο της MQB πλατφόρμας χαρίζουν ιδιαίτερη ευρυχωρία και άνεση. Το μόνο προσωπικό παράπονο είναι ίσως η ελαφρώς ογκώδης κονσόλα, στην οποία αρκετές φορές έβρισκαν τα πόδια μου, γεγονός που δε ξέρω πόσο αντικειμενικό είναι καθώς είμαι 1.92 μ. Στο κεντρικό πίσω κάθισμα θα βολευτεί επίσης ένας ενήλικας, όμως θα πρέπει να κάνει κάποιες παραχωρήσεις στα πόδια, εξαιτίας του ψηλού τούνελ του πατώματος, καθώς και των αεραγωγών του κλιματισμού.

Οι αποθηκευτικοί χώροι και θήκες που έχεις στη διάθεσή σου είναι άφθονοι και βρίσκονται πάντα το κατάλληλο μέρος για κάθε αντικείμενο. Για παράδειγμα, υπάρχει το ντουλαπάκι του συνοδηγού, εκτός από μεγάλο είναι και κλιματιζόμενο, η θήκη γυαλιών ηλίου είναι τοποθετημένη επάνω από τον εσωτερικό καθρέφτη, οι εμπρός επιβάτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν την πρακτική διπλή θήκη αναψυκτικών που βρίσκεται τοποθετημένη στην κεντρική κονσόλα. κλπ.

Test_Drive_VW_Golf_1.6_TDI_40_Edition_38

Test_Drive_VW_Golf_1.6_TDI_40_Edition_41 Test_Drive_VW_Golf_1.6_TDI_40_Edition_47

Κλείνοντας, το πρακτικά ορθογώνιο πορτ-μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 380 λίτρα, άκρως εκμεταλλεύσιμα, ενώ είναι ελάχιστα πάνω από του μέσο όρο της κατηγορίας. Με την αναδίπλωση τους σε αναλογία 40/60 αυτός αυξάνεται στα 1.270 λίτρα, ενώ με την “τρύπα” του υποβραχιόνιου των πίσω καθισμάτων, μπορείς να μεταφέρεις και το snowboard ή τα πέδιλα του σκι σου.