jean-marc-gales-iv-004

Η Lotus πρόσφατα ανανέωσε στα σημεία την Elise και την Exige, με την πρώτη να χάνει 10 κιλά από το βάρος της και την δεύτερη να ζυγίζει 51 λιγότερα κιλά. Σε χθεσινή συνέντευξη του ο CEO της μάρκας, Jean-Marc Gales, αποκάλυψε κάποια αρκετά ενδιαφέροντα στοιχεία για το μέλλον της μικρής βρετανικής εταιρίας.

Καταρχήν ανέφερε ότι η χρονιά θα κλείσει με παραγωγή 2.000 αυτοκινήτων, κάτι που σημαίνει 40 αυτοκίνητα την εβδομάδα, και προβλέπουν για το 2016 μια αύξηση 50%, καθώς ο στόχος τους είναι να πωλήσουν 3.000 αυτοκίνητα. Το νούμερο αυτό, σύμφωνα με τον ίδιο, είναι επιτεύξιμο καθώς το λανσάρισμα της Evora στην Αμερική θα γίνει τον Απρίλιο, και ήδη έχουν 400 παραγγελίες. Επίσης, ο Gales ανέφερε ότι στην παρούσα φάση διαθέτουν 202 αντιπροσώπους παγκοσμίως, με αυτές να αυξάνονται σε 250 στο τέλος της ερχόμενης χρονιάς, με τον Gales να λέει πως η αγορά της Αμερικής θα αποκτήσει και την Evora Roadster.

Lotus-Evora-400-and-Jean-Marc-Gales

Συνεχίζοντας, είπε πως το 40% των αυτοκινήτων που πωλούν στην Ευρώπη εφοδιάζονται με το αυτόματο κιβώτιο της Toyota, που λειτουργεί όμως με το λογισμικό της Lotus, το οποίο το έχουν εξελίξει με την πάροδο του χρόνο, καθώς στην αρχή ήταν πολύ “απαλό”, με τα νέα αυτοκίνητα να είναι πιο σπορ και σκληροπυρηνικά όταν αλλάζει ο οδηγός σχέση.

Για την εμπλοκή της εταιρίας του στην Formula 1 και την αποχώρηση από αυτή, καθώς η ομάδα του αγοράστηκε από τη Renault, ο Gales δήλωσε ότι αυτή αξίζει μόνο όταν έχεις ένα μονοθέσιο-νικητή και αυτοί προφανώς δεν είχαν, με την αποχώρηση να μην τους επηρεάζει καθόλου.

lotus-elise-s-cup-automotivpress

Μιλώντας για την γκάμα των μοντέλων, ο επικεφαλής της εταιρίας δήλωσε ότι παρότι η Elise και η Exige βασίζονται σε μια πλατφόρμα 20 χρόνων, έχουμε πολλά ακόμα να δούμε πριν αυτά αντικατασταθούν σε περίπου τέσσερα χρόνια, με τα νέα μοντέλα να πωλούνται και στις Η.Π.Α. Πάντως, ακόμα και όταν παρουσιαστούν τα νέα μοντέλα, θα βασίζονται πάλι σε αλουμινένια “μπανιέρα”, παρότι η Alfa Romeo επέλεξε να χρησιμοποιήσει carbon στην αντίστοιχη της 4C. O λόγος καθαρά οικονομικός, καθώς η carbon μπανιέρα δεν μπορεί να μεγαλώσει όπως η αλουμινένια, κάτι που τους περιορίζει με τι μπορούν να κάνουν με το αυτοκίνητο.

Κλείνοντας, αναφέρθηκε και στην Porsche, δηλώνοντας χαρακτηριστικά:

Υποθέτω ότι για την Exige Sport 350, η Cayman GT4 είναι ο πιο κοντά ανταγωνιστής. Μόνο που έχουμε την αναλογία κιλών/ίππων της 911 GT3, και το αυτοκίνητό μας κοστίζει λιγότερο από ένα GT4. Και φυσικά, μπορούμε να παρέχουμε ένα αυτοκίνητο σε έναν πελάτη. Δεν νομίζω ότι μπορείτε να αγοράσετε μια GT4 πια…