Hyundai Ioniq: Οι πρώτες επίσημες φωτογραφίες του

Σχετικά άρθρα

Hyundai IONIQ (2)

H Hyundai μετά τα σκίτσα, έδωσε και μερικές επίσημες φωτογραφίες του Ioniq, του plug-in υβριδικού της μοντέλου που θέλει να τοποθετηθεί απέναντι από το Toyota Prius. Το μοντέλο που το έχουμε δει εδώ και εβδομάδες χωρίς ίχνος καμουφλάζ, έχει στο εσωτερικό του μπλε λεπτομέρειες, κοφτό τιμόνι, ψηφιακό πίνακα οργάνων και μεταλλικά διακοσμητικά.

Κίνηση παίρνει από έναν 1.600αρη GDI κινητήρα απόδοσης 105 ίππων με 146 Nm ροπής, που συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 43 ίππων με 170 Nm ροπής που τροφοδοτείται από μπαταρίες ιόντων λιθίου. Το Hyundai Ioniq κατασκευάζεται πάνω σε μία ολοκαίνουρια πλατφόρμα ειδικά σχεδιασμένη γι’ αυτό, που έχει την δυνατότητα “φιλοξενίας” τριών διαφορετικών powertrains. Ένα αμιγώς ηλεκτρικό, στο οποίο μία υψηλής χωρητικότητας και υπερ-αποδοτική μπαταρία θα τροφοδοτεί έναν ηλεκτροκινητήρα, ένα υβριδικό στο οποίο “πρωταγωνιστεί” o βενζινοκινητήρας και ένα plug-in υβριδικό όπου “πρωταγωνιστεί” ο ηλεκτροκινητήρας, με τις μπαταρίες όλων να προέρχονται από την LG Chem.

Hyundai IONIQ (3)

Η plug-in υβριδική έκδοση θα προσφέρεται σε δύο επίπεδα εξοπλισμού, τα οποία θα επηρεάζουν την κατανάλωση του οχήματος. Αυτό γιατί στη βασική του έκδοση θα πατάει σε 15άρες ζάντες με ελαστικά διαστάσεων 195/65, με την μικτή κατανάλωση να είναι 4,4 λίτρα/100 χλμ. και στην ακριβότερη ζάντες 17 ιντσών και ελαστικά 225/45 με μικτή κατανάλωση 4,95 λίτρα/100 χλμ. Το βάρος του στην πρώτη θα αγγίζει τα 1.380 κιλά, ενώ στην πιο πλούσια 1.410 κιλά.

H θερμική απόδοση του κινητήρα εσωτερικής καύσης αγγίζει το 40%, όντας ίδιος με τον αντίστοιχο 1.800άρη του νέου Prius. Η ροή του λαδιού έχει απλοποιηθεί με τη βαλβίδα ελέγχου λαδιού εισαγωγής (OCV), που είναι ενσωματωμένη με τον μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων (CVVT) και από τη στιγμή που μπλοκ θερμαίνεται γρήγορα, υπάρχουν λιγότερες τριβές στον κινητήρα, άρα και μικρότερη κατανάλωση καυσίμου. Ο κινητήρας θα συνδυαστεί με ένα ειδικά εξελιγμένο ηλεκτρικό μοτέρ και θα κουμπώσει πάνω σε ένα νέο 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.

2017_Ioniq_Undisquised_006-626x417

Το κορεάτικο μοντέλο θα έχει καλύτερη κατανάλωση καυσίμου από το γιαπωνέζικο μοντέλο στον αυτοκινητόδρομο, επειδή θα διαθέτει setup “ενός κινητήρα, ενός συμπλέκτη”. Η αποτελεσματικότητα του συστήματος του Ioniq, σύμφωνα με την εταιρία βασίζεται στο ότι είναι απλό, ελαφρύ και φθηνό. Το Prius, αντίθετα, χρησιμοποιεί πιο πολύπλοκες ρυθμίσεις δύο κινητήρων. Όμως, το setup ένας-κινητήρας, ενός-συμπλέκτη είναι δύσκολο να κατασκευαστεί, διότι είναι δύσκολο να συγχρονιστεί το περιστρεφόμενο μοτέρ με την ταχύτητα του κινητήρα, πριν τα “ενώσεις” μέσω ενός συμπλέκτη. Η Hyundai επιλύει το πρόβλημα, υιοθετώντας ένα ισχυρό κεντρικό επεξεργαστή που είναι αρκετά γρήγορος για να διαχειριστεί ένα γρήγορο και ομαλό κλείδωμα του συμπλέκτη, με αυτό να διαρκεί μόλις 0,6 δευτερόλεπτα.

Το όνομα του μοντέλου προέρχεται από τη λέξη “ιόν” – δηλαδή ένα άτομο το οποίο φέρει ηλεκτρικό φορτίο. Σαφής αναφορά στον συνδυασμό των “ηλεκτρισμένων” powertrains με τα οποία θα είναι διαθέσιμο το μοντέλο. Όσο για το “Q”, το οποίο φαίνεται και στο logo του αυτοκινήτου, δείχνει μία νέα προσέγγιση στο ζήτημα των αυτοκινήτων με χαμηλές εκπομπές ρύπων – ότι κι αν σημαίνει αυτό. Να θυμίσουμε ότι το όνομα “Ioniq” είχε χρησιμοποιηθεί από την Hyundai το 2012, στο ομώνυμο concept. Το ντεμπούτο του Ioniq θα γίνει στην έκθεση της Γενεύης τον ερχόμενο Μάρτιο.

[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]

IONIQ: A LEAP FORWARD FOR HYBRID VEHICLES

  • Hyundai Motor reveals technical innovations underpinningits evolved hybrid system
  • Lightweight, high-strength architecture delivers a fun, responsive drive
  • Next generation drivetrain efficiencies achieve class-leading fuel economy
  • Electric, plug-in hybrid and hybrid powertrains available in a single body type, a world first

Following its unveiling to domestic media at Hyundai Motor’s Namyang R&D Center in South Korea, details have been confirmed of the IONIQ – the next generation of hybrid vehicles.

Rag Jung, Head of Project Management Division at Hyundai Motor R&D Center said, “IONIQ embodies Hyundai Motor’s new thinking and bold ambitions for the future. This world-class dedicated hybrid will be the starting point of our future mobility.”

Built on a chassis created specifically to carry the world’s first choice of three efficient and ultra-low emission powertrains, the IONIQ boasts 53% Advanced High Strength Steel combined cleverly with lightweight aluminum. The new model saves 12.6kg (45%) of weight by casting non-structural bodywork from aluminum, such as the hood, tailgate and suspension components. Where crash structure or energy absorption is necessary, the structure features Advanced High Strength Steel that can withstand significant collision forces.

The new model was created with dynamic ride and handling at its core, a characteristic that sets the IONIQ apart from other hybrid vehicles. Positioning the car’s batteries low and forward achieves a low center of gravity that enables highly responsive, stable cornering. The IONIQ furthers its handling prowess with dual lower arm multi-link suspension fitted at the rear.

The full IONIQ range will feature a choice of electric, plug-in hybrid and hybrid powertrains, a world first for a single model. At the unveiling in Korea, details were shared for the first version to come to market – the hybrid.

With the world’s highest thermal efficiency (40%), the new 1.6-liter Kappa GDi engine developed exclusively for Hyundai Motor’s hybrid engines, combines with the permanent magnetic electric motor to deliver maximum outputs of 105ps and 47ps – engine and motor respectively. 

Within the engine, class-leading thermal efficiency of 40% is achieved, while the head and block is split for optimized cooling. Plus, the 200 bar high pressure 6-hole direct fuel injector further improves fuel consumption and CO‚ emissions.

Alongside this, the Lithium Ion Polymer Battery delivers outstanding charge and discharge performance, optimizing output from the high voltage motor and allowing for rapid regeneration. Controlling power distribution is a hybrid-exclusive Dual Clutch Transmission (DCT), which presents a dynamic driving experience unique to IONIQ. Class-leading power transmission efficiency of 95.7% delivers a prompt response, acceleration performance and smooth gear changes to delight drivers with handling alongside the hybrid’s efficiency.

[/learn_more]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα