Verstappen

Επικίνδυνο αντίπαλο ακόμα και για τα μεγάλα ονόματα αποτέλεσε σε κάποιους αγώνες του 2015 η Toro Rosso. Η STR10 ήταν ένα πολύ καλό μονοθέσιο, με δύο πολύ καλούς οδηγούς πίσω από το τιμόνι, ωστόσο το μεγαλύτερο μειονέκτημα του αυτοκινήτου ήταν ο Renault Energy F1-2015, καθώς υπήρξαν σοβαρά προβλήματα αξιοπιστίας και απόδοσης.

Αυτό αναμένεται να αλλάξει το 2016, καθώς η ομάδα της Faenza συμφώνησε με τη Ferrari για χρήση κινητήρων προδιαγραφών 2015. Ο Max Verstappen πιστεύει ότι το βήμα αυτό θα συμβάλει θετικά στην απόδοση, καθώς βλέπει πως το κέρδος στο γυρολόγιο θα είναι 1 δευτερόλεπτο, χωρίς να συνυπολογίσει τη βελτίωση στο αεροδυναμικό κομμάτι.

Τα πράγματα δείχνουν καλά. Φυσικά, πάντα στόχος είναι η βελτίωση του μονοθεσίου, αλλά τα πρώτα σημάδια δείχνουν ελπιδοφόρα. Η STR10 ήταν ήδη πολύ καλή στις γρήγορες στροφές, έτσι ανυπομονώ για το τι θα φέρει το νέο μονοθέσιο.

Ο κινητήρας της Ferrari είναι πιθανόν το μεγαλύτερο βήμα. Περιμένω πολλά από αυτόν. Ένα μεγάλο κέρδος στον κινητήρα κάνει τα πάντα πολύ πιο εύκολα. Περιμένω να κερδίσουμε 1 δευτερόλεπτο στον γύρο μόνο από τον κινητήρα, κάτι που είναι πολύ. Επομένως, περιμένω να κάνουμε μεγαλύτερο βήμα προόδου από τους κοντινούς μας αντιπάλους.