2016-mercedes-benz-c350-plug-in-hybrid-rear-side-parked-view

Μπορεί να βλέπουμε το ένα ηλεκτρικό μοντέλο μετά το άλλο να λανσάρονται στην αγορά αλλά σύμφωνα με τον επικεφαλής εξέλιξης της Mercedes-Benz, Thomas Weber, ο “θάνατος” του κινητήρα εσωτερικής καύσης θα αργήσει…

Θα έρθει το τέλος του κινητήρα εσωτερικής καύσης; Δεν θα ζήσουμε για να το δούμε.


Δήλωσε χαρακτηριστικά και εξήγησε, λέγοντας ότι ενώ θα συνεχίσει να υπάρχει, θα αλλάξει τόσο που θα είναι με το ζόρι αναγνωρίσιμος.

Θα είναι downsized και δεν θα διαθέτει ιμάντες. Θα έχει ενσωματωμένο start/stop για παράδειγμα, αλλά θα υπάρχει επειδή είναι απαραίτητο να υπάρχει.

Ανάμεσα στους λόγους για τους οποίους ο Κ.Ε.Κ. θα δίνει το παρόν, ο Weber ξεχωρίζει τρεις. Πρώτον, υπάρχει υποδομή ανεφοδιασμού. Δεύτερον, δίνει την δυνατότητα αύξησης της ισχύος και τρίτον, έχει ακόμα προοπτικές εξέλιξης. Ο Weber αναφέρει ότι “ερχόμαστε από απόδοση μικρότερη του 30% και στοχεύουμε στο 35% ενώ στην Formula 1, βρισκόμαστε αρκετά πάνω από το 40%”. Έκλεισε δε την συνέντευξη του με ένα ελπιδοφόρο μήνυμα…

Η οδήγηση χωρίς εκπομπές επιβλαβών ουσιών είναι ο τελικός μας στόχος αλλά θα πάρει πάρα πολύ καιρό για να τον πετύχουμε.

Επιτέλους λίγος ρεαλισμός! Γιατί πολλά μεγάλα λόγια έχουμε ακούσει από όλους τα τελευταία χρόνια!