Opel-Insignia-2017-spy-photos-13


Το πλήρωμα του χρόνου φαίνεται να έχει έρθει για το Opel Insignia που παρουσιάστηκε στο 2008, και κέρδισε τον τίτλο του ευρωπαϊκού αυτοκινήτου της χρονιάς 2009. Η γερμανική εταιρία έχει ξεκινήσει τις δοκιμές εξέλιξης της δεύτερης γενιάς του οικογενειακού της μοντέλου, και παρότι οι αρχικές πληροφορίες έλεγαν ότι θα παρουσιαστεί στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο του 2017, σύμφωνα με νέες πληροφορίες από τη Γαλλία, η επίσημη παρουσίαση του μοντέλου θα γίνει στην έκθεση του Παρισιού τον ερχόμενο Οκτώβριο, με την εμπορική του καριέρα να ξεκινά το πρώτο πεντάμηνο του 2017.

Σχεδιαστικά θα αντλεί αρκετές λεπτομέρειες από τη σημερινή γενιά του Astra καθώς και από το Monza concept, κάνοντας το μοιάζει περισσότερο σαν ένα μεγάλο τετράθυρο coupe. Θα είναι διαθέσιμο τόσο σε σεντάν όσο και σε estate έκδοση, με το βάρος του να μειώνεται έως και κατά 200 κιλά, κάτι που θα αντικατοπτρίζεται τόσο στις μειωμένες καταναλώσεις, όσο και στη καλύτερη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στον δρόμο.

Opel-Insignia-2017-spy-photos-19

Το σεντάν της γερμανικής εταιρίας θα χρησιμοποιεί την πλατφόρμα Global Epsilon της GM, με τις διαστάσεις του οικογενειακού μοντέλου να μεγαλώνουν κατά 15 εκατοστά σε μήκος, με το μεταξόνιο να αυξάνεται κατά 10 εκατοστά, προσφέροντας έτσι περισσότερο χώρο για τους πίσω επιβάτες, αλλά και μεγαλύτερο χώρο αποσκευών.

Μηχανικά θα φορέσει μια γκάμα νέων και αναβαθμισμένων τρικύλινδρων και τετρακύλινδρων κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου, ενώ  στο εσωτερικό θα υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων, head-up display, καθίσματα με λειτουργία μασάζ, το σύστημα OnStar, όπως επίσης και υψηλής ποιότητας δερμάτινες επενδύσεις. Ανάμεσα στους κινητήρες θα συναντάμε έναν νέο bi-turbodiesel απόδοσης 160 ίππων. Η κίνηση θα μεταφέρεται είτε στους μπροστά, είτε και στους τέσσερις τροχούς, με την Opel να προσφέρει τόσο μηχανικά, όσο και κλασσικά αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων. Η κορυφαία έκδοση του, η OPC θα φορέσει έναν εξακύλινδρο V6 turbo κινητήρας βενζίνης, ο οποίος φημολογείται πως θα παράγει περισσότερα από 400 άλογα.