Ferrari SF15-T

Η ομάδα που σημείωσε τη μεγαλύτερη βελτίωση από το 2014 στο 2015 δεν ήταν άλλη από τη Ferrari. Η SF15-T ήταν ένα σαφώς πιο ανταγωνιστικό μονοθέσιο από την F14 T, και σε αυτό συνέβαλε με τη σειρά του το power unit, καθώς ο 059/4 ήταν δυνατότερος και πιο ανταγωνιστικός από τον 059/3. Η Scuderia πήρε με άνεση τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών, σημειώνοντας τρεις νίκες (σε Μαλαισία, Ουγγαρία και Σιγκαπούρη), ωστόσο οι στόχοι της ομάδας για το 2016 είναι ακόμα πιο υψηλοί.

Όταν είσαι η πιο επιτυχημένη εταιρεία στην ιστορία του αθλήματος, σίγουρα το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να πιέζεις ασταμάτητα για τον δρόμο προς την κορυφή, και σε αυτό ρόλο θα διαδραματίσει για ακόμα μία σεζόν το power unit. Η Mercedes ξεκίνησε πολύ επιθετικά, λέγοντας πως ο PU106C Hybrid αποδίδει πάνω από 900 άλογα, ωστόσο το νούμερο αυτό δε φοβίζει τους ανθρώπους της ιταλικής ομάδας.

Είναι ακόμα πολύ νωρίς για συγκρίσεις σε κινητήρες και μονοθέσια, από τη στιγμή που αυτά δεν έχουν πατήσει πίστα, όμως ο manager της ομάδας του Maranello, Massimo Rivola, εμφανίζεται ιδιαίτερα αισιόδοξος, μιας και υποστηρίζει πως ο νέος 059/5 είναι στο επίπεδο του PU106C Hybrid.

Καταφέραμε μερικά καλά αποτελέσματα πέρυσι, και το νέο project φαίνεται να είναι επίσης καλό. Όλοι περιμένουν ένα σπουδαίο πρωτάθλημα από τη Ferrari. Όσο για το power unit, είμαι πεπεισμένος ότι η ομάδα έχει κάνει εξαιρετική δουλειά κι έχει προετοιμάσει τον κινητήρα, ο οποίος είναι στο επίπεδο της Mercedes. Με το σασί, ελπίζουμε να βρούμε την ανταγωνιστικότητα που μας έλειπε πέρυσι.

Τα λόγια αυτά ίσως σκορπάν χαμόγελα στους οπαδούς της ομάδας, ωστόσο το καλύτερο που έχουν να κάνουν είναι να περιμένουν για τα τελικά αποτελέσματα στην πίστα. Διάφορα ακούμε και διαβάζουμε κάθε χρόνο μέσα κι έξω από την ομάδα, πολλά εκ των οποίων ποτέ δεν έχουν φανεί στην πράξη. Η υπομονή είναι η καλύτερη αρετή σε τέτοιες περιπτώσεις.