A cyclist passes police barricades in front of the Red Fort shrouded in haze in New Delhi, India, on Monday, Jan. 20, 2014. India, China and Brazil, three of the largest developing nations, joined the U.S. in a list of the biggest historical contributors to global warming, according to a study by researchers in Canada. Photographer: Kuni Takahashi/Bloomberg via Getty Images

Από την 1η Ιανουαρίου του 2016 οι αρχές του Δελχί της Ινδίας έχουν θέσει σε ισχύ το μέτρο της εκ περιτροπής κυκλοφορίας των οχημάτων, με το σύστημα μονά – ζυγά, στη προσπάθεια τους να μειώσουν την αιθαλομίχλη που πνίγει την πόλη, κατατάσσοντάς την στην κορυφή ως την πλέον μολυσμένη πόλη στον κόσμο. Οι αρχές, επίσης, έχουν απαγορέψει την πώληση νέων πετρελαιοκίνητων αυτοκίνητων, όπως και τον διπλασιασμό της “πράσινης φορολόγησης” που επιβάλλεται στα φορτηγά που εισέρχονται στη πόλη, αλλά και την απαγόρευση των φορτηγών ηλικίας άνω των 10 ετών.

Σύμφωνα με μια ανεξάρτητη έρευνα, το αποτέλεσμα του μέτρου ήταν η μείωση των αιωρουμένων σωματιδίων να μειώθηκαν περίπου 18%, που δεν θεωρείται σημαντική βελτίωση. Αν και αυτή η μικρή βελτίωση της ποιότητας του αέρα είναι ένας καλός λόγος για να διατηρηθεί το μέτρο, δεν είναι αυτό που δίνει κίνητρο στην Anumita Roychowdhury, διευθύντρια του κέντρου επιστημών και περιβάλλοντος της πόλης, για να το καταστήσει μόνιμο. Σύμφωνα με την Roychowdhury ακόμη και αν το μέτρο δεν μειώσει την ατμοσφαιρική ρύπανση αμέσως, ο αναγκασμός του μισού πληθυσμού να μην οδηγάει τα αυτοκίνητά τους κάθε μέρα θα μπορούσε να εγγυηθεί ότι η κυβέρνηση θα φτιάξει τα προβλήματα των δημόσιων συγκοινωνιών, συμπεριλαμβανομένων την μετακίνηση των ατόμων με χαμηλό εισόδημα και των γυναικών, καθώς και την αντιμετώπιση των ξεπερασμένων φορολογικών κινήτρων.