MRT05

Με στόχο την αποτίναξη της τελευταίας θέσης από το όνομά της, η Manor Racing παρουσίασε την MRT05, η οποία παίρνει κανονικά μέρος στις δοκιμές της Βαρκελώνης. Η ομάδα συνεργάζεται πλέον με τη Mercedes στο τεχνικό κομμάτι, ευελπιστώντας πως έτσι θα αποκτήσει περισσότερη δύναμη, ενώ στηρίζεται αρκετά και στον Pascal Wehrlein, το νέο της απόκτημα και Πρωταθλητή του DTM.

Η μειωμένη περσινή ανταγωνιστικότητα επέτρεψε στους σχεδιαστές να είναι λίγο πιο ελεύθεροι, αφού τα βήματα προόδου που θέλουν να κάνουν είναι σημαντικά σε όλους τους τομείς. Προτού περάσουμε, όμως, εκεί, καλό είναι να αναφέρουμε ότι τα χρώματα της ομάδας έχουν αλλάξει, καθώς το μπλε καταλαμβάνει πολύ μεγάλο μέρος του μονοθεσίου, με το κόκκινο χρώμα να βρίσκεται στο επάνω μέρος, το μαύρο στο πίσω, ενώ υπάρχουν και λευκές λεπτομέρειες.

Για να ξεκινήσουμε από μπροστά, το ρύγχος είναι το πιο μακρύ από αυτά που έχουμε δει μέχρι φέτος, αφού είναι πιο μπροστά και από την αεροτομή, η οποία διαθέτει ελαφρώς διαφορετικά στοιχεία. Τα brake ducts δεν έχουν αλλάξει, ενώ οι κάμερες συνεχίζουν να βρίσκονται στην ίδια θέση, μπροστά από τα ψαλίδια της push-rod εμπρός ανάρτησης.

Manor MRT05

Οι εισαγωγές αέρα των sidepods διατηρούν το σχήμα και το μέγεθός τους, με τα pod wings και barge boards να παρουσιάζονται ίδια. Αυτό που παρατηρούμε είναι η προσθήκη αεροδυναμικών εξαρτημάτων πάνω από τις εισαγωγές, προκειμένου να βελτιωθεί η ροή του αέρα, με τα sidepods να φαίνεται πως είναι ελαφρώς μικρότερα.

Το κάλυμμα του κινητήρα είναι πιο εξομαλυσμένο στο επάνω μέρος, την ώρα που η πίσω ανάρτηση είναι σε μία ακόμα ομάδα διάταξης pull-rod. Η πίσω πτέρυγα είναι σχεδόν πανομοιότυπη με αυτή της MR03B, ωστόσο οι διατρήσεις στο επάνω μέρος των endplates είναι πλέον παράλληλες με το έδαφος.