0

Έπειτα από την παρουσίαση των νέων της χρωματισμών, η Red Bull Racing αποκάλυψε σήμερα το νέο της μονοθέσιο για τη φετινή σεζόν. Η αυστριακή ομάδα ολοκλήρωσε την περσινή σεζόν στην τέταρτη θέση της βαθμολογίας (πίσω από Mercedes, Ferrari και Williams), ελπίζοντας πως η RB12 που παρουσίασε σήμερα να αποδειχθεί ένα μονοθέσιο ικανό για μάχες στις πρώτες θέσεις.

Για να περάσουμε στο νέο μονοθέσιο, για τα χρώματα δεν έχουμε να πούμε κάτι, αφού τα έχουμε δει τις προηγούμενες ημέρες. Σχεδιαστικά, και πάντα ξεκινώντας από το εμπρός μέρος, το νέο αυτοκίνητο διαθέτει σχεδόν πανομοιότυπο ρύγχος με αυτό της RB11, με την κοντή μύτη, ωστόσο αυτό που παρατηρούμε είναι πως όλο το ρύγχος δείχνει να είναι ελαφρώς πιο λεπτό από την περασμένη σεζόν.

2
Η εμπρός αεροτομή δεν παρουσιάζει καμία διαφορά από αυτή που είχαμε δει στους τελευταίους αγώνες πέρυσι, όπως συμβαίνει και με τα brake ducts, μιας και αυτά διατηρούν τον ίδιο σχεδιασμό. Η εμπρός ανάρτηση παραμένει ως έχει όσον αφορά τη διάταξη, καθώς τα ψαλίδια μαρτυρούν ότι και εδώ πρόκειται για push-rod, πράγμα που βλέπουμε σε όλα τα μονοθέσια μέχρι στιγμής φέτος.

Κινούμενοι προς τα πίσω, βλέπουμε ότι η περιοχή γύρω από το άνοιγμα τις εισαγωγές αέρα στα sidepods δεν έχει αλλάξει σχεδόν καθόλου, με τη διαφορά ότι το σκάψιμο κάτω από τις εισαγωγές είναι πιο έντονο στην RB12. Κατά τα άλλα, pod wings και barge boards είναι ίδια, όπως και τα αεροδυναμικά βοηθήματα στην περιοχή των καθρεπτών και πάνω από τις εισαγωγές, οι οποίες έχουν ίδιο σχεδιασμό.

3

Η εισαγωγή αέρα πάνω από το κεφάλι του οδηγού είναι πιο στρογγυλεμένη πλέον, ενώ η δευτερεύουσα τετραγωνισμένη κάτω από αυτή παραμένει και φέτος στη θέση της. Το κάλυμμα του κινητήρα δεν παρουσιάζει καμία αλλαγή, ωστόσο οι γωνίες των φωτογραφιών δεν μας επιτρέπουν να κρίνουμε το ακριβές μέγεθος των sidepods σε σχέση με πέρυσι. Πάντως, το σχήμα δείχνει σχεδόν ίδιο, χωρίς μεγάλες διαφορές, κάτι που αφορά και τη λεπτότητα του πίσω μέρους.

Ως η ομάδα που επανέφερε την pull-rod πίσω ανάρτηση τα τελευταία χρόνια, η Red Bull δε θα μπορούσε να κάνει κάτι διαφορετικό φέτος, όπως συμβαίνει και σε όλες τις ομάδες. Η πίσω πτέρυγα είναι ό,τι βλέπαμε στους τελευταίους περσινούς αγώνες, ενώ χαρακτηριστική είναι η απουσία του monkey seat, τουλάχιστον για την ώρα, καθώς, όπως έχουμε γράψει, οι ομάδες θα δοκιμάσουν κάποιες λύσεις στις δοκιμές που ξεκινούν σήμερα, τις οποίες είναι πολύ πιθανό να δούμε στο πρώτο Grand Prix της Αυστραλίας, στις 18-20 Μαρτίου.