TVR Sagaris 3

Είναι ορισμένες στιγμές που για οποιονδήποτε λόγο, οι κατασκευαστές πειραματίζονται. Τότε, όλα είναι πιθανά. Ακόμα και η αλλαγή της θέσης, του σχήματος ή της διάταξης των εξατμίσεων. Γιατί η εξάτμιση μπορεί να είναι “απλά” το εξάρτημα που βοηθά στην αναπνοή του κινητήρα κατευθύνοντας τα καυσαέρια από τους κυλίνδρους, στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου και από εκεί στην ατμόσφαιρα, αλλά ταυτόχρονα, μπορεί να γίνει μία “δήλωση”. Πόσο περίεργη μπορεί να γίνει όμως μία εξάτμιση; Στην συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων, η απόληξη της εξάτμισης είναι μονή ή διπλή (σε ορισμένες περιπτώσεις τετραπλή) και βρίσκεται είτε κοντά στο κέντρο του πίσω μέρους, είτε στις δύο άκρες. Στα παραδείγματα που θα δεις σε αυτή τη λίστα όμως, οι κατασκευαστές “έπαιξαν” και τα αποτελέσματα είναι αν μη τι άλλου, ενδιαφέροντα.