Mercedes

Πριν από την έναρξη της φετινής αγωνιστικής δράσης, διαβάζαμε πως οι turbo V6 κινητήρες θα ακούγονται πλέον δυνατότερα σε σχέση με πέρυσι, λόγω τροποποιήσεων στην εξάτμιση. Οι αρχικοί υπολογισμοί έκαναν λόγο για 20-25% βελτίωση στον ήχο, ωστόσο η χθεσινή και η σημερινή μέρα των δοκιμών δεν έδειξαν να συμβαίνει κάτι τέτοιο, με τον Pat Symonds να κατεβάζει το νούμερο στο 12%.

Όσοι βρίσκονται στην πίστα και όλοι εμείς που ακούμε τα νέα μονοθέσια μέσα από videos που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο, διαπιστώνουμε ότι υπάρχει μια βελτίωση στην ένταση του ήχου, αλλά αυτή δεν είναι αρκετή για να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις μας, οι οποίες στους περισσότερους από εμάς κινούνται γύρω από τους V8 ή ακόμα καλύτερα τους V10 κινητήρες.

Μέχρι στιγμής, τις εντυπώσει φαίνεται πως κερδίζει η McLaren στον ηχητικό τομέα, με τις αναφορές να λένε πως, στην περίπτωση της Mercedes, ο ήχος από τα 96 dB πέρυσι είναι πλέον στα 108 dB. Αυτό το νούμερο ίσως να φαίνεται μεγάλο σε κάποιους, αλλά να θυμίσω ότι, στις ατμοσφαιρικές εποχές, πλησίαζε ή και ξεπερνούσε τα 140 dB, χωρίς μάλιστα την παρουσία turbo που σίγουρα αλλοιώνει το ουρλιαχτό των κινητήρων.