Bugatti Chiron

Η Bugatti από την Veyron έχασε πολλά χρήματα. Υπολογίζεται πως έχανε περίπου 4.617.500 εκατ. ευρώ ανά κάθε Veyron που πουλούσε, μιας και το κόστος ανάπτυξης και παραγωγής της ήταν πολλαπλάσιο από την τιμή πώληση τής, που ξεκινούσε από τα 1 εκατ. ευρώ. Το VW Group πλήρωσε περίπου 1,7 δισ. ευρώ για το γόητρο που της έδωσε η Veyron, το γόητρο που της προσέφερε το γεγονός πως το 2005 έβγαλε στην αγορά ένα hypercar 1.000+ ίππων, το οποίο μπορεί να ταξιδέψει με ταχύτητες μεγαλύτερες των 400 χλμ/ώρα, με τον οδηγό της να μην νοιώθει κανένα φόβο μέσα της.

Με την Chiron όμως η Bugatti προσβλέπει σε κέρδη. Οι 500 Chiron που θα περάσουν στην παραγωγή, με αρχική τιμή τα 2,4 εκατ. ευρώ έκαστη, σύμφωνα με τον πρόεδρο της εταιρίας Wolfgang Durheimer, θα καταφέρουν να γεμίσουν με χρήματα τα ταμεία της εταιρίας, μιας και η κληρονομιά της Veyron, επέτρεψε στην Bugatti να αναπτύξει και να περάσει στη παραγωγή την Chiron, με λιγότερα χρήματα, σε σχέση με αυτά που επενδύθηκαν στην Veyron.

Ο Durheimer είπε πως ήδη η εταιρία του σκέφτεται τον αντικαταστάτη της Chiron. Το νέο hypercar της γαλλικής εταιρίας θα έχει κύκλο ζωής οκτώ ετών, κάτι που σημαίνει πως το 2024 η Bugatti θα μας παρουσιάσει το αυτοκίνητο που θα αντικαταστήσει την Chiron, το επόμενο “καλύτερο” αυτοκίνητο του κόσμου.