RBR


Φαβορί για την υιοθέτηση της προστασίας του κεφαλιού είναι το σύστημα Halo. Είναι αυτό που είδαμε τις δύο τελευταίες ημέρες δοκιμών, στον Kimi Raikkonen και τον Sebastian Vettel, με την πλειοψηφία των οπαδών να εμφανίζονται αρνητικοί στο σχέδιο και γενικότερα στην ιδέα της προστασίας. Η Halo προστασία έχει δοκιμαστεί αρκετά και είναι πιθανό να ενσωματωθεί στα μονοθέσια του 2017, προφανώς ως ένα εξελιγμένο σχέδιο.

RBR 2

Το συγκεκριμένο σχέδιο δεν είναι το μοναδικό που έχουμε δει. Τις προηγούμενες ημέρες είχαμε δει την πρόταση της Red Bull μέσα από σχέδιο του Giorgio Piola, ωστόσο η αυστριακή ομάδα έδωσε τα επίσημα σχέδια. Σε αυτά βλέπουμε ότι το ύψος του συστήματος είναι μικρότερο σε σχέση με τα σχέδια του Piola, ενώ το μέγεθος του παρμπρίζ είναι συνολικά μικρότερο, ειδικά αν κοιτάξουμε στα πλαϊνά σημεία.

RBR 3

Σύμφωνα με τον Charlie Whiting, η συγκεκριμένη ιδέα δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί επίσημα πριν από το 2018, εν αντιθέσει με την Halo προστασία των Mercedes και Ferrari, την οποία μπορεί να δούμε ήδη από το 2017.