Red Bull Head Protection

Ένα βήμα πριν από την επίσημη εισαγωγή του συστήματος προστασίας για το κεφάλι του οδηγού βρίσκεται η Formula 1. Στόχος της FIA είναι να υπάρχει προστασία ήδη από το 2017, γι’ αυτό και είδαμε δοκιμές τις δύο τελευταίες ημέρες των χειμερινών δοκιμών στην SF16-H. Οι γνώμες για το σύστημα Halo διίστανται, καθώς, εκτός από το οπτικό αποτέλεσμα, τα κενά που υπάρχουν αυξάνουν το κίνδυνο επαφής εντός αντικειμένου με το κεφάλι του οδηγού.

Η Red Bull μάς έχει προϊδεάσει για το δικό της αντίστοιχο σύστημα, χωρίς να γνωρίζουμε το πώς θα μοιάζει αυτό. Αυτό γίνεται σήμερα, καθώς ο Giorgio Piola παρουσίασε σχέδιο που δίνει ακριβή εικόνα. Οι βασικές διαφορές σε σχέση με το Halo σύστημα είναι δύο: Πρώτον, στο εμπρός μέρος υπάρχουν δύο στηρίγματα και όχι ένα κεντρικό. Δεύτερον και πιο σημαντικό, υπάρχει παρμπρίζ, ώστε να μην φτάνει τίποτα στο κεφάλι του οδηγού, αν αυτό δεν έρθει από το επάνω μέρος.

Η ομάδα του Milton Keynes υποστηρίζει ότι η ορατότητα του οδηγού με αυτό το σύστημα είναι βελτιωμένη σε σχέση με το Halo, ενώ και η Williams τάσσεται υπέρ του σχεδίου. Βέβαια, η Claire Williams ανησυχεί για την ορατότητα όταν υπάρχει νερό στην πίστα, γι’ αυτό και περιμένει περαιτέρω εξέλιξη. Το σύστημα θα δοκιμαστεί από την Παγκόσμια Ομοσπονδία τον Απρίλιο.