hyundai-intrado-fuel-cell


Προς επιβεβαίωση των προηγούμενων πληροφοριών, μαθαίνουμε από τον υπεύθυνο δημοσίων σχέσεων της Hyundai Αγγλίας, Robin Hayles, ότι η κορεάτικη εταιρία θα παρουσιάσει και θα κυκλοφορήσει τη δεύτερη γενιά του υδρογονοκίνητου SUV της μέσα στο 2017, αντικαθιστώντας το ix35 Fuel Cell.

Το νέο μοντέλο αναμένεται να έχει κύκλο ζωής τεσσάρων χρόνων, και παραγωγής 10.000 με 15.000 μονάδες, με την παραγωγή του να είναι ευέλικτη ανάλογα με την ζήτηση. Το νέο αυτοκίνητο θα έχει παρόμοιες διαστάσεις με το ix35, αλλά δεν θα βασίζεται σε κάποιο άλλο μοντέλο της γκάμας, όντας ξεχωριστό. Εξαιτίας των SUV χαρακτηριστικών του θα γίνεται καλύτερη εκμετάλλευση του εσωτερικού χώρου, με την Hyundai να επικεντρώνεται περισσότερο στην μείωση του βάρους, παρά την περαιτέρω εξέλιξη της τεχνολογίας του κινητήρα.

Αναμένεται να έχει αυτονομία 500 μιλίων (804 χλμ.) και τελική ταχύτητα 180 χλμ/ώρα, όταν τα αντίστοιχα νούμερα για το ix35 Fuel Cell είναι 369 μίλια (594 χλμ) και 160 χλμ/ώρα τελική. Αυτή θα είναι η έκτη γενιά υδρογονοκίνητου οχήματος από την εταιρία, αλλά μόλις δεύτερη σε εμπορική χρήση, με το ix35 Fuel Cell να έχει τον άτυπο τίτλο του πρώτου υδρογονοκίνητου αυτοκινήτου μαζικής παραγωγής. Από πλευράς τιμολογιακής πολιτικής, το αυτοκίνητο θα απευθύνεται σε διευρυμένο αγοραστικό κοινό, καθώς από η συντριπτική πλειοψηφία των 1.000 ix35 Fuel Cell ανήκει σε εταιρίες υποδομών υδρογόνου.