Το είχε δηλώσει ο CEO της, Andy Palmer, λίγο μετά την παρουσίαση του μοντέλου στη περσινή Γενεύης, ότι η DBX θέλουν να γίνει το “Qashqai” τους, και σε πρόσφατη συνέντευξη του κατά τη διάρκεια του αυστραλιανού Grand Prix, ο Palmer δήλωσε ότι αναμένουν οι πωλήσεις του νέου τους μοντέλο να είναι οι μισές από τις συνολικές, καθιστώντας το best-seller.
Ακόμα, μίλησε για το νέο εργοστάσιο για την κατασκευή της DBX στην Ουαλία, λέγοντας:
Η παραγωγική δυνατότητα του Gaydon είναι 7.000 sportscars, δεν μπορώ να κάνω περισσότερο από αυτό και γι’αυτό αποφάσισα ρητά να μην αυξηθεί η παραγωγή του Gaydon και να χτίσουμε ένα νέο εργοστάσιο στην Ουαλία.
Το εργοστάσιο στην Ουαλία θα είναι πρακτικά μια αντιγραφή του Gaydon, με παρόμοια παραγωγική δυνατότητα, με τον Palmer να τονίζει:
Αυτό θα είναι το εργοστάσιο που θα φτιάχνει την DBX, και δεν θα ανοίξει μέχρι το 2019. Είναι ένα είδος copy/paste του Gaydon, έτσι θα έχει χωρητικότητα περίπου 7.000 οχήματα, έτσι βλέπεις πού προσπαθούμε να φτάσουμε.