Per canale ANSA Motori

Το είχε δηλώσει ο CEO της, Andy Palmer, λίγο μετά την παρουσίαση του μοντέλου στη περσινή Γενεύης, ότι η DBX θέλουν να γίνει το “Qashqai” τους, και σε πρόσφατη συνέντευξη του κατά τη διάρκεια του αυστραλιανού Grand Prix, ο Palmer δήλωσε ότι αναμένουν οι πωλήσεις του νέου τους μοντέλο να είναι οι μισές από τις συνολικές, καθιστώντας το best-seller.

Ακόμα, μίλησε για το νέο εργοστάσιο για την κατασκευή της DBX στην Ουαλία, λέγοντας:

Η παραγωγική δυνατότητα του Gaydon είναι 7.000 sportscars, δεν μπορώ να κάνω περισσότερο από αυτό και γι’αυτό αποφάσισα ρητά να μην αυξηθεί η παραγωγή του Gaydon και να χτίσουμε ένα νέο εργοστάσιο στην Ουαλία.

Aston-Martin-St-Athan--news

Το εργοστάσιο στην Ουαλία θα είναι πρακτικά μια αντιγραφή του Gaydon, με παρόμοια παραγωγική δυνατότητα, με τον Palmer να τονίζει:

Αυτό θα είναι το εργοστάσιο που θα φτιάχνει την DBX, και δεν θα ανοίξει μέχρι το 2019. Είναι ένα είδος copy/paste του Gaydon, έτσι θα έχει χωρητικότητα περίπου 7.000 οχήματα, έτσι βλέπεις πού προσπαθούμε να φτάσουμε.