su_2

O Peter Schreyer είναι ίσως ο βασικότερος λόγος, που η Kia και η Hyundai έχουν αποτάξει την εικόνα του φθηνού αυτοκινήτου, και δεν αποτελούν εναλλακτική πρόταση, καθώς και πανέμορφα είναι και ποιοτικά. Οι Κορεάτες έχουν μεταλλαχθεί από “value-for-money” σε άκρως υπολογίσιμη δύναμη στη σημερινή βιομηχανία αυτοκινήτου.

Το ίδιο θέλει να κάνει και με την Genesis, τη νέα premium εταιρία του ομίλου, όντας παράλληλα επικεφαλής σχεδιασμού και ένας εκ των τριών προέδρων του ομίλου Hyundai-Kia. Όπως καταλαβαίνεις έχει τον δύσκολο ρόλο να προσδώσει σε κάθε μια από τις εταιρίες την δικιά της ξεχωριστή ταυτότητα, παρότι μηχανικά δανείζονται αρκετά μέρη.

138570638

Σύμφωνα με το Bloomberg, ο Schreyer έχει διακριτές ιδέες για το σχεδιασμό των κορεατικών εταιριών, με τη Kia να θέλει να δείχνει sport και να απευθύνεται σε νέους αγοραστές, την Hyundai να την επιλέγει κάποιος που προτιμά ένα μινιμαλιστικό σχεδιασμό, και μέχρι στιγμής η Genesis είναι μια ανάμειξη αυτών των χαρακτηριστικών, καθώς μας έχει παρουσιάσει μια κομψή sport σχεδιαστική γλώσσα.

Ο Γερμανός γεννήθηκε το 1953 στην Βαυαρία, αποφοίτησε το 1980 από το Royal College of Art και αποτελεί έναν από τους πλέον σημαντικούς σύγχρονους σχεδιαστές. Ανάμεσα στα πολλά αυτοκίνητα που φέρουν την υπογραφή του, ξεχωρίζουν το πρώτο Audi TT, η πρώτη γενιά A3, η δεύτερη γενιά A6, το KIA Sportage του 2010, το Optima του 2011, το Cee’d του 2012, το K9 του 2013 αλλά και το ολοκαίνουριο Hyundai Tucson.