GP Μπαχρέιν 2016, FP1: Μόνος του ο Rosberg

Σχετικά άρθρα

[nextpage title=”FP1″ ]

Nico Rosberg

Η ταχύτητα των φετινών μονοθεσίων, η δύναμη της Mercedes και οι διαθέσεις του Nico Rosberg φάνηκαν ήδη από το ξεκίνημα του αγωνιστικού 3ημέρου στο Μπαχρέιν. Ο Γερμανός ήταν με διαφορά ο ταχύτερος οδηγός στα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά, κατεβάζοντας κατά 3 δέκατα τον χρόνο της περσινής pole position (1:32.571).

Στη δεύτερη θέση, ο Lewis Hamilton, ο οποίος για την ώρα δεν ήταν απειλητικός, ωστόσο αυτό αναμένεται να αλλάξει στη συνέχεια. Τρίτος ο Kimi Raikkonen, μπροστά από τους Daniel Ricciardo, Daniil Kvyat, Nico Hulkenberg, Carlos Sainz, Max Verstappen, Romain Grosjean και τον 10ο Felipe Massa. Ο Sebastian Vettel ήταν μόλις 11ος, μιας και ο Γερμανός δεν έδειξε ενδιαφέρον για τους χρόνους. Ας δούμε τι έγινε στα 90 λεπτά του FP1:

Οι καιρικές συνθήκες ήταν καλές, αν και λίγο κρύες για τα δεδομένα της ερήμου: 22°C στον αέρα και 32°C στο οδόστρωμα, χωρίς την παραμικρή πιθανότητα για βροχή. Οι οδηγοί βγήκαν αμέσως στην πίστα για το παραδοσιακό installation lap, μεταξύ των οποίων ήταν και ο Alfonso Celis, τρίτος οδηγός της Force India, όσο βλέπαμε την MP4-31 του Vandoorne να έχει συσκευές μέτρησης του αέρα μπροστά από τις εισαγωγές των sidepods. Οι δύο Mercedes ήταν οι μοναδικές που δεν είχαν βγει στην πίστα το πρώτο 10λεπτο.

Τον πρώτο χρόνο σημείωσε λίγο αργότερα ο Wehrlein, στο 1:39.7, τη στιγμή που οι δύο Mercedes έβγαιναν έξω. Ο Ricciardo απάντησε με 1:36.2, όσο αυξανόταν οι οδηγοί που έβλεπαν τον όνομά τους στον πίνακα με τους ταχύτερους χρόνους. Ο Rosberg είχε τα μαλακά στην W07, έτσι δε δυσκολεύτηκε να σταματήσει το χρονόμετρο στο 1:33.5, με τον Hamilton να είναι 1 δέκατο πίσω από τον Γερμανό, χάνοντας χρόνο στο πρώτο κομμάτι.

Πίσω από τα γερμανικά μονοθέσια δεν ήταν κάποια Ferrari, αλλά ο Button, έχοντας διαφορά 1,8 δευτερολέπτων από τον Hamilton. Hulkenberg και Bottas ήταν ελάχιστα πίσω από τον Πρωταθλητή του 2009, με τις Ferrari να μπαίνουν και αυτές στο παιχνίδι των χρόνων. Λίγο πριν συμπληρωθεί το πρώτο μισάωρο, και οι 22 οδηγοί ήταν στην πίστα, αλλά η Scuderia απείχε 2 δευτερόλεπτα από τις Mercedes (7η και 8η θέση), καθώς έτρεχαν με περισσότερα καύσιμα.

50 λεπτά πριν από το τέλος, όλοι οι οδηγοί επέστρεψαν στα pits, αφήνοντας άδεια την πίστα. Το πρώτο μέρος του προγράμματος είχε ολοκληρωθεί και τα μονοθέσια προετοιμαζόταν από τους μηχανικούς για τη συνέχεια, με αλλαγές σε ελαστικά, καύσιμα και ρυθμίσεις.

Τα μέσα της διαδικασίας είχαν περάσει και οι πρώτοι οδηγοί που εμφανίστηκαν ξανά ήταν οι Magnussen και Vandoorne, με τον πρώτο να γράφει τον 4ο ταχύτερο χρόνο, 50 χιλιοστά πίσω από τον Button, με τα μαλακά ελαστικά, την ώρα που ο Vandoorne φορούσε τη μέση γόμα και βρισκόταν στην 14η θέση, 2,8 δευτερόλεπτα μακριά από την κορυφή.

Γρήγορα ήθελε να κινηθεί ο Ricciardo, ώστε να εκμεταλλευτεί την ταχύτητα της μαλακής γόμας. Ο Αυστραλός πήρε την τρίτη θέση από τον Button, αλλά το 1:34.4 τον άφηνε 8 δέκατα πίσω από τον δεύτερο Hamilton. 40 χιλιοστά του δευτερολέπτου πιο αργός ο Hulkenberg, και αυτός με τη μέση γόμα, γεγονός που έδειχνε τη δύναμη της Mercedes, αλλά με τη Ferrari εκτός παιχνιδιού, αφού ακόμα δεν είχαν δείξει την ταχύτητά τους.

Στα 30 λεπτά για το τέλος, ο Kvyat ανέβηκε στην 4η θέση, ενώ ο Button δοκίμασε να βελτιώσει με τη μαλακή γόμα, χωρίς να τα καταφέρνει, παραμένοντας στην 6η θέση. Τα Mercedes και τα Ferrari συνέχιζαν να βρίσκονται στα γκαράζ και η δράση στο σημείο εκείνο δεν ήταν η καλύτερη, με λιγότερα από 10 μονοθέσια να γυρνούν στην πίστα.

Rosberg και Hamilton βγήκαν στη συνέχεια, με 23 λεπτά να απομένουν για τη λήξη, έχοντας άγριες διαθέσεις. Ο Rosberg κατέβασε αμέσως στο 1:32.2, αλλά ο Hamilton ήταν μισό δευτερόλεπτο πιο αργός και δεν μπορούσε να απειλήσει τον team-mate του, όσο εμείς περιμέναμε τις δύο Ferrari για να πάρουμε ένα δείγμα γραφής για τη διαφορά των δύο κορυφαίων ομάδων.

Ο Grosjean είπε αντίο στην τάπα για τη μάνικα ανεφοδιασμού, αλλά το πιο ενδιαφέρον ήταν η εμφάνιση του Vettel στην πίστα. Το ίδιο έκανε και ο Raikkonen, αλλά οι πρώτοι γύροι τους ήταν αργοί και δε βελτίωσαν από την 14η και 15η θέση που βρισκόταν, ενώ αξίζει να αναφερθεί ότι ο Vettel είχε τη μέση γόμα στην SF16-H.

Ο τετράκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής ανέβηκε στην 9η θέση και ο Raikkonen στην 3η, αλλά ο Φινλανδός φορούσε τη μαλακή γόμα. Στο 10λεπτο για το τέλος, μόνο οι Grosjean, Gutierrez και Haryanto ήταν στα pits, με τους υπόλοιπους οδηγούς να κάνουν τα τελευταία τους χιλιόμετρα. Ο Vandoorne δεν μπορούσε να ξεκολλήσει από την 18η θέση, όντας 9 δέκατα πιο αργός από τον 14ο Button.

Οι χρόνοι είχαν κριθεί στα τελευταία 5 λεπτά και οι οδηγοί δεν έκαναν τίποτε άλλο παρά να πάρουν τελευταία δεδομένα πριν από το FP2. Όλοι οι οδηγοί ήταν στην πίστα, ωστόσο κάποιοι έδωσαν το έναυσμα για επιστροφή στα pits, μαζί με εξάσκηση τα pit stops.

Το FP2 θα ξεκινήσει στις 18:00 ώρα Ελλάδας.

[/nextpage]

[nextpage title=”Αποτελέσματα” ]

Θέση No Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι
1 6 Nico Rosberg Mercedes 1:32.294 24
2 44 Lewis Hamilton Mercedes 1:32.799 +0.505s 24
3 7 Kimi Raikkonen Ferrari 1:34.128 +1.834s 16
4 3 Daniel Ricciardo Red Bull 1:34.461 +2.167s 27
5 26 Daniil Kvyat Red Bull 1:34.541 +2.247s 30
6 27 Nico Hulkenberg Force India 1:34.601 +2.307s 28
7 55 Carlos Sainz Toro Rosso 1:34.793 +2.499s 21
8 33 Max Verstappen Toro Rosso 1:34.860 +2.566s 19
9 8 Romain Grosjean Haas 1:35.000 +2.706s 18
10 19 Felipe Massa Williams 1:35.006 +2.712s 19
11 5 Sebastian Vettel Ferrari 1:35.073 +2.779s 14
12 77 Valtteri Bottas Williams 1:35.174 +2.880s 21
13 21 Esteban Gutierrez Haas 1:35.309 +3.015s 19
14 22 Jenson Button McLaren 1:35.440 +3.146s 28
15 20 Kevin Magnussen Renault 1:35.490 +3.196s 27
16 9 Marcus Ericsson Sauber 1:35.728 +3.434s 30
17 94 Pascal Wehrlein Manor 1:36.371 +4.077s 26
18 47 Stoffel Vandoorne McLaren 1:36.392 +4.098s 25
19 12 Felipe Nasr Sauber 1:36.719 +4.425s 24
20 30 Jolyon Palmer Renault 1:36.939 +4.645s 28
21 34 Alfonso Celis Force India 1:37.287 +4.993s 23
22 88 Rio Haryanto Manor 1:37.714 +5.420s 27

[/nextpage]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

GP Κίνας 2024: Άπιαστος Verstappen

Για έναν ακόμα ακόμα θαυμάσαμε το μεγαλείο της Red Bull και του Max Verstappen και ταυτόχρονα διασκεδάσαμε με τις μάχες για τις πίσω θέσεις. Ούτε...