Rosberg

Στην κορυφή διατηρούν τα ονόματά τους οι Nico Rosberg και η Mercedes. Η W07 φαίνεται πως είναι το ταχύτερο μονοθέσιο στον έναν γύρο, με τη γερμανική ομάδα να μην έχει αντίπαλο όταν μπήκαν τα πολύ μαλακά ελαστικά. Στη δεύτερη θέση, ο Lewis Hamilton, με τη διαφορά του από τον team-mate του να είναι 241 χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Μικρή έκπληξη η τρίτη θέση του Jenson Button, μπροστά από τους Max Verstappen, Kimi Raikkonen, Sebastian Vettel, Daniil Kvyat, Valtteri Bottas, Daniel Ricciardo και Felipe Massa που συμπληρώνει τη 10άδα. Λίγο πριν από τη λήξη, εμφανίστηκε πρόβλημα στην SF16-H του Vettel, κάτι που ανάγκασε τον 4ακις Παγκόσμιο Πρωταθλητή να παρκάρει το μονοθέσιό του. Ας δούμε τα κυριότερα από το FP2:

Οι θερμοκρασίες ήταν ακόμα πιο χαμηλές σε σχέση με το FP1, με 20°C στον αέρα και 24°C στο οδόστρωμα. Οι οδηγοί βγήκαν αμέσως και, αντίθετα με την πρώτη περίοδο, οι χρόνοι ξεκίνησαν να γράφονται αμέσως. Την αρχή έκανε ο Grosjean, αλλά οι χρόνοι κατέβαιναν άμεσα, ώσπου να έρθει ο Rosberg με τα μαλακά για να γράψει το 1:32.1 και να διαλύσει τον ανταγωνισμό.

Στη δεύτερη θέση ήταν ο Gutierrez, 2 δευτερόλεπτα μακριά από την κορυφή, ενώ ο Vandoorne ανέβηκε τρίτος. Αμέσως μετά, όμως, ο Verstappen πήρε τη δεύτερη θέση από τον Μεξικανό. Αυτό δεν κράτησε για πολύ, μιας και ο Hamilton σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:32.3, δίνοντας το «1-2» στη Mercedes.

Η πρώτη εμφάνιση του Vettel στην πίστα έγινε λίγο πριν από τη συμπλήρωση του πρώτου 15λεπτου, με τη μαλακή γόμα. Ο χρόνος του Γερμανού ήταν 3 δέκατα πιο αργός από αυτόν του Hamilton και 2 δέκατα πιο γρήγορος από του 4ου Massa, την ώρα που η δράση στην πίστα είχε μειωθεί σημαντικά, αφού τα περισσότερα μονοθέσια ήταν στα γκαράζ.

Στα 25 λεπτά από το ξεκίνημα, ο Bottas έβαλε την πολύ μαλακή γόμα και ανέβηκε στην 4η θέση. Τα ίδια ελαστικά φορούσε και ο Grosjean, με τον οδηγό της Haas να σημειώνει τον 6ο ταχύτερο χρόνο. Ολοένα και αυξανόταν οι οδηγοί που δοκίμαζαν την πολύ μαλακή γόμα, επομένως οι χρόνοι μειώνονταν συνεχώς.

Οι δύο Mercedes ήταν ξανά στον δικό τους κόσμο, με τον Rosberg να γράφει πέρασμα στο 1:31.0 και τον Hamilton να είναι 2,5 δέκατα πιο αργός. Λάθος στον πρώτο γρήγορο γύρο του Vettel με την πολύ μαλακή γόμα, με αποτέλεσμα ο Γερμανός να παραμείνει στην τρίτη θέση, αλλά ήταν 1,4 δευτερόλεπτα πίσω από τον Hamilton.

Τον τρίτο ταχύτερο γύρο ολοκλήρωσε ο Button 50 λεπτά πριν από το τέλος, με τον Verstappen να ακολουθεί από κοντά στην 4η θέση. Η προσπάθεια του Vandoorne με τη μαλακή γόμα τον έφερε στην 10η θέση, αλλά η διαφορά του από τον Button ήταν ξανά μεγάλη, 7 δέκατα του δευτερολέπτου.

Έξω οι δύο Mercedes, 40 λεπτά πριν από τη λήξη, την ώρα που η πίστα φιλοξενούσε πολλά μονοθέσια. Η πολύ μαλακή γόμα παρέμενε στα γερμανικά μονοθέσια, παίρνοντας τώρα δεδομένα για τη φθορά στις μεγάλες αποστάσεις, διότι τα προγράμματα των οδηγών στο σημείο εκείνο ήταν επικεντρωμένα στον αγώνα.

Μόνο οι Raikkonen, Ricciardo, Wehrlein και Nasr δε βρισκόταν έξω μισή ώρα πριν την ολοκλήρωση της περιόδου. Οι υπόλοιπου οδηγοί εκτελούσαν τα προγράμματα των ομάδων, με την έμφαση να δίνεται στα μεγάλα stints με πολλά καύσιμα, όπως συμβαίνει πάντα στο δεύτερο μέρος του FP2, ώστε οι μηχανικοί να συλλέξουν δεδομένα για τα ελαστικά και τις ρυθμίσεις του μονοθεσίου.

Πρόβλημα για τον Vettel, 15 λεπτά για το τέλος. Ο Γερμανός ανέφερε πως κάτι δεν είναι πάει καλά στο μονοθέσιο και σταμάτησε αμέσως το ιταλικό μονοθέσιο. Καθεστώς Εικονικού Αυτοκινήτου Ασφαλείας μέχρι να απομακρυνθεί η SF16-H, ενώ λίγο αργότερα ο Grosjean είδε κομμάτια της εμπρός αεροτομής να φεύγουν. Το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας εμφανίστηκε ξανά, με τα σπασμένα κομμάτια να αργούν χαρακτηριστικά να απομακρυνθούν.

Οι οδηγοί συνέχισαν να κάνουν τους τελευταίους τους γύρους για σήμερα, μέχρι να σταματήσει η αντίστροφη μέτρηση, χωρίς να γίνει κάτι άξιο λόγου.

Το αυριανό FP3 θα ξεκινήσει στις 15:00.