1_87

Στις 30 Σεπτεμβρίου του 2013, ο Michael Krumm μπήκε σε ένα GT-R Nismo και βγήκε για έναν γύρο στο Nurburgring. 7 λεπτά, 8 δευτερόλεπτα και 679 χιλιοστά του δευτερολέπτου αργότερα, ολοκλήρωνε τον γρήγορο του γύρο και ταυτόχρονα, έγραφε το GT-R Nismo στα βιβλία της ιστορίας ως το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στην συγκεκριμένη πίστα.

Έκτοτε, αυτοκίνητα όπως η Lamborghini Aventador SV και η Porsche 918 Spyder έχουν γράψει καλύτερους χρόνους αλλά το κατόρθωμα του GT-R Nismo δεν θα ξεχαστεί ποτέ.

2_80

Όπως έγινε γνωστό αργότερα, ο χρόνος του Krumm έγινε με ένα “ειδικό” GT-R Nismo, όμως αυτό δεν είχε ιδιαίτερη σημασία, αφού το πακέτο που έκανε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο “ειδικό”, θα ήταν διαθέσιμο προς πώληση για τους ιδιοκτήτες GT-R Nismo. Το κόστος του, τεράστιο. Αλλά και οι αλλαγές που περιλαμβάνει, σημαντικές. Εκτός αυτού, το πακέτο μπορεί να εγκατασταθεί από ελάχιστους ανθρώπους στον κόσμο. Αυτοί οι άνθρωποι, πέρασαν έναν μήνα στην Ιαπωνία, όπου εκπαιδεύτηκαν από έναν “Takumi” Grandmaster στο πώς να τοποθετούν τα εξαρτήματα και πηγαίνουν όπου τους καλεί το καθήκον, συνήθως ακολουθώντας τα εξαρτήματα του πακέτου που κατασκευάζονται στην Ιαπωνία.

6_75

Ο Rowan Horcastle του Top Gear, βρέθηκε στο κατάστημα όπου ένα GT-R Nismo εξοπλίζονταν με το N-Attack πακέτο του από έναν τύπο ονόματι Shane που ήρθε από την Γαλλία ειδικά γι’ αυτήν την δουλειά. Και φυσικά, όπως θα έκανε κάθε νοήμων άνθρωπος, ο Rowan πήγε εκεί με την φωτογραφική μηχανή του. Έτσι έχουμε εικόνες για το ανθρακονημάτινο bodykit, το σύστημα πέδησης –που αποτελείται περιέργως από ατσάλινους δίσκους και όχι carbon-ceramic– τα διαφορικά –εμπρός και πίσω-, τις αναρτήσεις τις Ohlins, τις ρυθμιζόμενες αντιστρεπτικές, την εξάτμιση τιτανίου, τα νέα καθίσματα κ.ά.