14419961458622921

Η Nissan μπορεί να βελτιώνει στα σημεία το GT-R κάθε χρόνο που περνάει – με το τελευταίο MY να παρουσιάζεται πριν από μερικούς μήνες– αλλά το μοντέλο βρίσκεται ήδη 9 χρόνια στην αγορά και οι Ιάπωνες ξέρουν ότι σχετικά σύντομα θα χρειαστεί αντικατάσταση. Γι’ αυτόν τον λόγο, οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί της Nissan έχουν ήδη ξεκινήσει δουλειά  για το R36 και ο Shiro Nakamura, CCO της εταιρίας, “πετάει” στοιχεία για να μας ανοίξει η όρεξη.

Πιστεύω ότι μπορούμε να έχουμε καλύτερες αναλογίες – το πλάτος, το ύψος. Οτιδήποτε αλλάξουμε στο αυτοκίνητο, θα συνεισφέρει στις επιδόσεις και την καλύτερη αεροδυναμική.

Δήλωσε το υψηλόβαθμο στέλεχος της Nissan και συμπλήρωσε άμεσα ότι το πρώτο στάδιο στον ανασχεδιασμό, θα είναι η εξέλιξη του layout και του packaging. Αυτά τα δύο, θα εξαρτηθούν σε πολύ μεγάλο βαθμό από την επιλογή του drivetrain. Ο Ιάπωνας δεν δηλώνει ξεκάθαρα ότι το επόμενο GT-R θα είναι υβριδικό, αλλά στην ουσία, αυτό υπαινίσσεται:

Η “ηλεκτροποίηση” είναι σχεδόν αναπόφευκτη για οποιοδήποτε αυτοκίνητο. Αν η επόμενη γενιά GT-R έχει κάποιου είδους ηλεκτρισμό, κανείς δεν θα εκπλαγεί.

Βέβαια, οφείλω να συμπληρώσω ότι η “ηλεκτροποίηση” έχει πολλά “πρόσωπα”. Ο Nakamura-san θα μπορούσε να μιλάει για ένα full υβριδικό powertrain αλλά και για ένα “mild-hybrid”. Σε αυτό το σημείο και με δεδομένο ότι το λανσάρισμα του νέου GT-R δεν θα γίνει πριν το 2020, δεν μπορούμε να ξέρουμε. Άσε που από τώρα, μέχρι το 2020 πολλά μπορούν να αλλάξουν… Η ουσία είναι ότι η δουλειά στο νέο μοντέλο ξεκίνησε και αυτό από μόνο του είναι σημαντικό.