Nissan-2020-Vision-3

Σύμφωνα με όσα γνωρίζουμε μέχρι τώρα, το R36 GT-R θα είναι υβριδικό. Οι φήμες λένε ότι θα χρησιμοποιεί τον τρίλιτρο V6 του αγωνιστικού, GT-R LM Nismo και έναν ηλεκτροκινητήρα. Το σύνολο , θα αποδίδει περί τα 700 άλογα και θα συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο για να περάσει την ισχύ στον δρόμο. Με τα Leaf RC concept και ZEOD RC όμως, η Nissan έχει αποδείξει ότι αγαπά τα ηλεκτρικά. Μπορούν οι δύο “αγάπες” να συνδυαστούν;

Δεν μπορούμε να κατασκευάσουμε ένα ηλεκτρικό GT-R σήμερα. Αλλά θέλω; Σίγουρα! Θα μπορέσουμε στο μέλλον; Δεν μπορώ να φανταστώ κάποιον τεχνικό λόγο για τον οποίο δεν θα μπορούσαμε να ενσωματώσουμε “ηλεκτρική” τεχνολογία σε κάποιο αυτοκίνητο επιδόσεων.

Αυτό που τα δήλωσε αυτά, δεν είναι άλλος από τον επικεφαλής EV για την περιοχή της Ευρώπης, Gareth Dunsmore.

Θα ήταν εκπληκτικό. Αλλά πρέπει να το κάνουμε αξιόπιστα. Να πάρουμε την τεχνογνωσία μας και να βεβαιωθούμε ότι αν κάνουμε αυτό το βήμα, θα κερδίζει τα πάντα, όπως κάνει το GT-R σήμερα.

Γιατί όχι; Όταν η τεχνολογία στον συγκεκριμένο τομέα φτάσει σε αποδεκτό επίπεδο για τέτοιου είδους εφαρμογή, γιατί όχι ένα ηλεκτρικό GT-R; Ή μήπως θεωρείς ότι ένα αυτοκίνητο σαν το GT-R πρέπει να έχει (και) βενζινοκινητήρα;