2016_Tesla_Model_S_facelift_02


Λίγες ώρες μετά την διαρροή, η Tesla έκανε τα επίσημα αποκαλυπτήρια του ανανεωμένου Model S. Οι αλλαγές είναι αρκετά διακριτικές, αλλά εύκολα εντοπίσιμες, καθώς το καλύτερο ηλεκτρικό sedan διαθέτει πλέον νέα μάσκα και προφυλακτήρα, όμοια με του Model X, ενώ ελαφρώς επανασχεδιασμένα είναι και τα LED φωτιστικά σώματα.

Προχωρώντας προς τα μέσα, το πολυτελές ηλεκτρικό αυτοκίνητο έχει αποκτήσει νέα καθίσματα, τα οποία προαιρετικά θα είναι αεριζόμενα και ψυχόμενα, νέα χρώματα και το σύστημα φιλτραρίσματος αέρα HEPA του Model X. Ανάλογα το επίπεδο εξοπλισμού μπορεί να εξοπλιστεί με nappa δέρματα, οροφή από alcantara, LED κρυφό φωτισμό κλπ.

2016_Tesla_Model_S_facelift_05

Μηχανικά, δεν αλλάζει κάτι και προς το παρόν δεν έχει προστεθεί η φημολογούμενη P100D έκδοση, η οποία προφανώς θα αποκτήσει μπαταρία 100kWh. Έτσι, στην βάση υπάρχει το Model S 70 με 382 άλογα και 440 Nm, κάνοντας τα 0-100 χλμ/ώρα σε 5.8 δευτ., έχοντας τελική 230 χλμ/ώρα και αυτονομία 375 χλμ. Το Model S 70D αποδίδει 512 άλογα και 525 Nm, και χάρη στην τετρακίνηση κάνει το 0-100 χλμ/ώρα σε 5,4 δευτ., με την τελική ταχύτητα να παραμένει ίδια και την αυτονομία να αυξάνεται στα 442 χλμ., σύμφωνα με τον κύκλο NEDC.

2016_Tesla_Model_S_facelift_04

Η επόμενη έκδοση είναι η 90D, όπου και αυτή διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες απόδοσης 518 ίππων και 658 Nm ροπής, επιταχύνοντας από τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4,4 δευτ., με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 250 χλμ/ώρα και την αυτονομία στα 528 χλμ. Στην κορυφή υπάρχει το Model S P90D, με συνολική απόδοση 691 και 967 Nm ροπή, με την ιπποδύναμη να αυξάνεται στα 762 άλογα με το Ludicrous πακέτο. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,3 δευτ. ή 3 δευτ. με το Ludicrous, με την τελική να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα, ενώ η αυτονομία να φτάνει τα 509 χλμ.

Τέλος, παρά την διατήρηση των ίδιων μηχανικών μερών, το ανανεωμένο Model S διαθέτει φορτιστή 48 amp, που μειώνει τον χρόνο φόρτισης.