151118_Fiat_124-Spider_01

Αύριο Παρασκευή, η ελληνική αντιπροσωπεία της Fiat θα ξεκινήσει να δέχεται παραγγελίες για το νέο Fiat 124 Spider, στοχεύοντας να προσφέρει στο ελληνικό κοινό την απόλυτη ιταλική roadster εμπειρία, συνδυάζοντας με τρόπο μοναδικό την τεχνολογία αιχμής, την ασφάλεια και το απαράμιλλο ιταλικό στυλ. To νέο εμβληματικό μοντέλο της εταιρίας θα είναι διαθέσιμο σε δύο διαφορετικές εκδόσεις, την 124 Spider και την Luxury, και σε 8 μοναδικά χρώματα. Η τιμή της πρώτης έκδοσης ξεκινά από τις €31.000, ενώ για την πιο πλούσια έκδοση από τις 33.000 ευρώ.

025-2017-fiat-124-spider-1

Και στις δύο εκδόσεις, το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί τον τετρακύλινδρο turbo MultiAir 1.4-λίτρων κινητήρα, ο οποίος για πρώτη φορά τοποθετείται σε μοντέλο με πίσω κίνηση και αποδίδει 140 άλογα και 240 Nm ροπή, μέσω ενός 6-τάχυτου μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων.

Όπως ξέρουμε είναι το τελικό αποτέλεσμα της συνεργασίας των Mazda και Fiat, με τη Mazda να έχει “βάλει” το σασί του εξαιρετικού MX-5 τέταρτης γενιάς, με όλα του τα παρελκόμενα και η Fiat τον σχεδιασμό και τον κινητήρα. Σχεδιαστικά, αν δεν ήξερες ότι το 124 Spider βασίζεται στο MX-5, δεν θα το καταλάβαινες από το φαίνεσθαι, καθώς το Fiat δεν είναι τόσο “φιλικό” στο μάτι, όσο το Ιαπωνικό αδερφάκι του.

160301_Fiat_124_Spider_03

Η μάσκα είναι αρκετά κάθετη και ξεχωρίζουν τα στρογγυλοποιημένα φωτιστικά σώματα με τα χαρακτηριστικά LED φώτα ημέρας. Το πίσω μέρος από την άλλη, είναι πιο “τετράγωνο” με επίσης χαρακτηριστικά φωτιστικά σώματα και τις δύο απολήξεις της εξάτμισης. Στο ενδιάμεσο, οι καμπύλες δεν λείπουν από το Ιταλικό roadster ενώ γενικά, θα μπορούσαμε να πούμε ότι τα δύο μοντέλα, παρότι είναι τόσο όμοια κάτω από την επιφάνεια, είναι πάρα πολύ διαφορετικά όσον αφορά στον σχεδιασμό.

160301_Fiat_124_Spider_11

Το ίδιο δεν μπορούμε να πω για το εσωτερικό. Η κεντρική κονσόλα προέρχεται πρακτικά αυτούσια από το 2016 MX-5 και δεν αναφέρομαι μόνο στο design. Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό, αφού το εσωτερικό της Mazda είναι κατά γενική ομολογία πολύ καλό τόσο όσον αφορά στην εργονομία και την ποιότητα, όσο και στον σχεδιασμό, αλλά μία κάποιου είδους διαφοροποίηση ίσως να χρειαζόταν.