File picture of staff members sitting in front of a Geely signage at Auto China 2014 in Beijing

Operation L. Αυτή είναι η κωδική ονομασία του νέου εγχειρήματος της Geely που ίσως τα επόμενα χρόνια, να περάσει και στην Ευρώπη. Ο λόγος, για μία νέα μάρκα που αναμένεται να λανσαριστεί στο προσεχές μέλλον στην Κίνα και τα αυτοκίνητα της οποίας, θα πωλούνται μέσω του δικτύου της Geely.

Η Κινέζικη εταιρία, πηγαίνει αντίθετα στο “ρεύμα” αλλά και στη λογική αφού η ανάπτυξη στην χώρα βρίσκεται στο χαμηλότερο σημείο της τελευταίας 25ετίας και όλοι οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι οι υπο-μάρκες πρέπει να μειώνονται και όχι να αυξάνονται. Όμως η Geely “ανέστησε” την Volvo και οι δικές της πωλήσεις, σημείωσαν αύξηση της τάξης του 22% πέρυσι… Έχει την αυτοπεποίθηση λοιπόν για ένα τόσο δαπανηρό εγχείρημα και αν κρίνουμε από την δουλειά που έγινε στην Volvo, έχει και τις προσωπικότητες που θα αυξήσουν τις πιθανότητες της επιτυχίας.

Σύμφωνα με τις πηγές του Reuters, στόχος για την “L” είναι να ανταγωνιστεί σε πρώτη φάση τα αυτοκίνητα που παράγουν στην Κίνα οι κοινοπραξίες των GM και SAIC, αφήνοντας την Volvo να εστιάσει σε premium προτάσεις. Στη συνέχεια, όταν η μάρκα καθιερωθεί, θα ξεκινήσουν και οι εξαγωγές με τις πληροφορίες να αναφέρουν ότι τα αυτοκίνητα της “L” δεν αποκλείεται να πωλούνται και στην Ευρώπη. Όπως και να έχει πάντως, προς το παρόν γνωρίζουμε ότι η νέα αυτή μάρκα, θα χρησιμοποιεί κατά πάσα πιθανότητα την CMA αρχιτεκτονική της Geely και ότι το πρώτο αυτοκίνητο που θα δει το “φως” της παραγωγής, θα είναι μάλλον ένα SUV.