Hamilton

Μία ακόμα πρωτιά σε ελεύθερα δοκιμαστικά πήρε η Mercedes. Η γερμανική ομάδα δείχνει να είναι η ταχύτερη τουλάχιστον στον έναν γύρο, αλλά αυτή τη φορά ήταν ο Lewis Hamilton που βρέθηκε στην κορυφή, παρόλο που ο Βρετανός είχε αρκετές εξόδους.

Πίσω του δεν ήταν ο Nico Rosberg, αλλά ο Sebastian Vettel, ο οποίος αντιμετώπισε πρόβλημα στα ηλεκτρονικά και δεν ολοκλήρωσε την περίοδο. Ο Rosberg έγραψε τον τρίτο ταχύτερο χρόνο, μπροστά από τους Kimi Raikkonen, Daniel Ricciardo, Valtteri Bottas, Daniel Kvyat, Jenson Button, Felipe Massa και τον Fernando Alonso που συμπληρώνει τη 10άδα. Ας δούμε τι έγινε στο FP2:

Οι καιρικές συνθήκες στην πίστα ήταν βελτιωμένες σε σχέση με την πρωινή περίοδο. Τα θερμόμετρα έδειχναν 16°C στον αέρα και 39°C στο οδόστρωμα, μιας και ο ήλιος ζέσταινε την άσφαλτο. Οι οδηγοί ξεκίνησαν κλασικά να βγαίνουν αμέσως στην πίστα και ο Vettel ήταν ο πρώτος από τους γρήγορους συνδυασμούς που έβαλε το όνομά του στην κορυφή.

Ο Rosberg προσπάθησε να απαντήσει, ωστόσο ο Φινλανδός ήταν 5 χιλιοστά του δευτερολέπτου πιο αργός. Και οι δύο φορούσαν τη μαλακή γόμα, όπως και ο Hamilton, με τη διαφορά ότι ο Βρετανός δεν μπορούσε να βρει ρυθμό στην W07, γι’ αυτό και παρέμενε στις τελευταίες θέσεις του πίνακα των χρόνων.

Μετά από αρκετά λάθη, ο Πρωταθλητής έκανε πρώτο χρόνο, με 1:38.1, ενώ αμέσως μετά ο Rosberg βελτίωσε την προσωπική του επίδοση στο 1:38.4, με τον Vettel να είναι περισσότερα από 4 δέκατα πίσω. Ο Raikkonen βρισκόταν πίσω από τον team-mate του, αλλά όχι για πολύ, αφού ο Button μπήκε ανάμεσα στις δύο Ferrari.

Ο Hamilton συνέχιζε να αντιμετωπίζει προβλήματα με την πρόσφυση στο μονοθέσιό του, με αποτέλεσμα να έχει ακόμα μία έξοδο. Ο Vettel λίγο πριν από το πρώτο μισάωρο έβαλε την πολύ μαλακή γόμα, έτσι βρέθηκε στην πρώτη θέση, κατεβάζοντας τον ταχύτερο χρόνο στο 1:38.2.

Η συνέχεια, όμως, δεν ήταν ανάλογη για τον Γερμανό. Η SF16-H χτυπήθηκε από πρόβλημα στα ηλεκτρονικά, έτσι ο Seb αναγκάστηκε να σταματήσει στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού. Το ιταλικό μονοθέσιο οδηγήθηκε πίσω στα pits, ενώ το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας έκανε για λίγο την «εμφάνισή» του.

Τα πολύ μαλακά ελαστικά κυριαρχούσαν στα μισά της περιόδου και ο Hamilton είχε σημειώσει το ταχύτερο πέρασμα μέχρι στιγμής, στο 1:37.5, όντας 7 δέκατα ταχύτερος από τον Vettel, την ώρα που ο Rosberg βρισκόταν στην πίστα, χωρίς να κυνηγά κάποιον γρήγορο χρόνο. Ο Raikkonen παρέμενε στην 4η θέση, με τον πέμπτο Ricciardo να είναι 3 δέκατα μακριά από τον Φινλανδό.

Με 40 λεπτά να μένουν για τη λήξη, οι περισσότεροι οδηγοί βρισκόταν στα pits, όπως φυσικά και ο Vettel. Το μονοθέσιό του είχε ανοιχτεί από τους μηχανικούς, οι οποίοι προσπαθούσαν να λύσουν το πρόβλημα στα ηλεκτρονικά, χωρίς να είναι σίγουροι για το αν ο Seb θα επιτρέψει ξανά σήμερα στην πίστα.

Ο Bottas είχε φορέσει την πολύ μαλακή γόμα, αλλά δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από την 6η θέση, 1 δέκατο μακριά από τον Ricciardo. Ο Button ήταν 8ος, 2 θέσεις και 2 δέκατα μπροστά από τον Alonso, όσο η Toro Rosso δεν έδειχνε απειλητική, καθώς ήταν εκτός 10άδας, ακριβώς κάτω από τη McLaren.

Μισή ώρα έμενε για το τέλος και τα περισσότερα μονοθέσια ήταν στην πίστα, εκτός από τους Hamilton και Vettel. Ο Βρετανός, όμως, βγήκε λίγο αργότερα με τα πολύ μαλακά, για να γυρίσει ξανά στα pits και στη συνέχεια να βγει και πάλι έξω για μερικούς γύρους.

Το μονοθέσιο του Vettel παρέμενε στα χέρια των μηχανικών, όσο οι υπόλοιποι οδηγοί αξιολογούσαν τα ελαστικά με βαρύ φορτίο καυσίμου, καθώς βρισκόταν σε προσομοιώσεις αγώνα, όπως συνηθίζει να γίνεται στο δεύτερο μισό των δεύτερων ελεύθερων δοκιμαστικών.

Ο ρυθμός του Raikkonen με τα πολύ μαλακά μόνο καλός δεν ήταν, αφού ο Πρωταθλητής του 2007 ήταν κοντά στο δευτερόλεπτο πίσω από αυτόν των Mercedes, χωρίς αυτό να σημαίνει κάτι για ό,τι θα δούμε την Κυριακή. Τρία λεπτά έμεναν για το τέλος και το μονοθέσιο του Vettel δεν έδειχνε σημάδια ζωής.

Ο τετράκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής δεν εμφανίστηκε ξανά στην πίστα και το χρονόμετρο μηδενίστηκε με τους οδηγούς να παίρνουν τα τελευταία δεδομένα για σήμερα, όσο ο Hamilton είχε ακόμα μία έξοδο.

Το αυριανό FP3 θα ξεκινήσει στις 11:00.