Ford-Fiesta-engine


Δεν είναι όμως αυτό που νομίζεις. Η Ford, πιστεύει ότι βρήκε έναν τρόπο να μειώσει την πραγματική κατανάλωση των κινητήρων της και κατοχύρωσε μάλιστα και μία σχετική πατέντα. Σύμφωνα με την Αμερικάνικη εταιρία, οι οδηγοί δεν ανεβάζουν ταχύτητα αρκετά νωρίς. Χρησιμοποιούν την ακοή τους για να υπολογίσουν πότε χρειάζεται να ανεβάσουν ταχύτητα και δεν κοιτούν το στροφόμετρο όμως στα σύγχρονα αυτοκίνητα, αυτό μπορεί να οδηγήσει σε επιλογή της επόμενης σχέσης πολύ αργότερα από το συνιστώμενο.

Με πολύ απλά λόγια, οι οδηγοί δεν αλλάζουν ταχύτητα όποτε πρέπει και έτσι ακυρώνουν άθελα τους τα οφέλη που θα αποκόμιζαν από την “μαγεία” του downsizing και του downspeeding. Η λύση της Ford; Σύμφωνα με την πατέντα, οι οδηγοί πρέπει να εκπαιδευτούν. Ένα ήχος χαμηλής έντασης μεταξύ των αναφλέξεων στους κυλίνδρους, θα κάνει τον οδηγό να πιστεύει ότι ο κινητήρας έχει περισσότερους κυλίνδρους και θεωρητικά, θα επιλέγει την επόμενη ταχύτητα πιο νωρίς. Δεν θα είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιείται “τεχνητός” ήχος που διοχετεύεται στην καμπίνα του αυτοκινήτου αλλά θα είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιείται για την “εκπαίδευση” του οδηγού και κατά συνέπεια, την βελτίωση της κατανάλωσης καυσίμου.