#16 Timo Glock, BMW M4 DTM

Ιδανικά έκλεισε αυτό το αγωνιστικό Σαββατοκύριακο για την BMW και την ομάδα RMG,  καθώς, μετά τη χθεσινή επικράτηση του Marco Wittmann και το “1-2”, η γερμανική ομάδα είδε τον Τimo Glock στο πρώτο σκαλί του βάθρου, ο οποίος, θα λέγαμε, ότι πήρε μια “άτυπη’ εκδίκηση για τον αποκλεισμό του από τη δεύτερη θέση στον δεύτερο αγώνα στο Nürburing λόγω αντικανονικής θέσης της αεροτομής. Δεύτερος, ο εκπληκτικός σήμερα Mattias Ekström που εκκινούσε από την ενδέκατη θέση και το βάθρο συμπλήρωσε άλλος ένας οδηγός της Audi, o Jamie Green, που ήταν κι ο poleman της ημέρας. Η BMW, μετά τα αποτελέσματα των δοκιμαστικών, αγωνίστηκε με το βαρύτερο αυτοκίνητο (1122,5 κιλά), το βάρος των RS 5 ήταν 1120 κιλά και τέλος το αντίστοιχο των C 63 DTM ήταν 1110 κιλά.

Green και da Costa (BMW) μοιράζονταν την πρώτη σειρά της εκκίνησης, με μόλις 0,002” να χωρίζουν τον Βρετανό από τον Πορτογάλο. Glock και Martin ξεκινούσαν από την τρίτη και τέταρτη θέση αντίστοιχα, ενώ χαρακτηριστικό των μεσημεριανών δοκιμών ήταν η παρουσία και των 8 οδηγών της BMW στην πρώτη δεκάδα, με τη νέα άσφαλτο στην πίστα του Spielberg να “βολεύει” ιδιαίτερα τις M4 DTM, όπως δήλωσαν οι οδηγοί της βαυαρική εταιρείας. Στον αντίποδα, πολύ άσχημα για τη Mercedes, αφού ο καλύτερος οδηγός της ήταν ο Wickens στην 15η θέση. Είχαμε όμως και ποινές για τους Tomczyk και Ocon λόγω του ότι εμπόδισαν πιο γρήγορους οδηγούς στην προσπάθεια τους για καλύτερη επίδοση.

Στην εκκίνηση του αγώνα λοιπόν, ο Jamie Green υπερασπίστηκε τη θέση του από τον da Costa, κλείνοντας του τον διάδρομο και ο Glock βρήκε την ευκαιρία στη δεύτερη ευθεία να περάσει τον Πορτογάλο για τη δεύτερη θέση. Ήρεμα τα πράγματα στην, ομολογουμένως, πρώτη, δύσκολη ανηφορική στροφή εν συγκρίσει με χθες. Ήδη στο δεύτερο γύρο, ο Glock, εκμεταλλεύομενος το DRS, επιχείρησε και κατάφερε να περάσει τον πρωτοπόρο Green, αλλά, στον ίδιο γύρο, ο Wickens από την εσωτερική, προσπαθώντας να περάσει τον Müller (Audi),  συγκρούστηκε με τον Ελβετό, πετώντας τον στην αμμοπαγίδα, κίνηση που έφερε ποινή διέλευσης από τα pits για τον Γερμανό. Η BMW M4 GTS που εκτελούσε χρέη αυτοκινήτου ασφαλείας για αυτόν τον αγώνα, οριοθέτησε το ρυθμό του αγώνα, μέχρι να απομακρυνθεί με ασφάλεια το RS 5.

Στον έκτο γύρο, το αυτοκίνητο ασφαλείας μπήκε στα pits και πρακτικά ο αγώνας ξεκίνησε από την αρχή κι ο Glock άνοιξε για λίγο τη διαφορά από τον Green, o oποίος έπρεπε να υπερασπιστεί τη θέση του από τον da Costa.  Aλλά, σύντομα, ο οδηγός της BMW έχασε τη θέση του από τον Mortara, ενώ οι Martin και Farfus βρήκαν την ευκαιρία να κάνουν το ίδιο. Ο Πορτογάλος έχασε μέσα σε μισό γύρο τρεις θέσεις. Στην πρωτοπορία, ο Glock δεν απειλούταν με τα 2” της διαφοράς (και εκτός DRS) από τον Green.

Στον 15ο γύρο, οι πρώτοι οδηγοί μπήκαν στα pits για την υποχρεωτική αλλαγή ελαστικών κι ο Ekström ήταν εκείνη τη στιγμή ο ταχύτερος οδηγός στην πίστα. Ένα γύρο μετά, μπήκε κι ο Glock, ολοκλήρωσε το pit stop σε 3” και βγαίνοντας στην πίστα, έπεσε στην 16η θέση. 3 γύρους μετά ήταν η σειρά του Green για το pit stop, αλλά δεν κατάφερε να επανακτήσει την πρώτη θέση, βγαίνοντας πίσω από τον Γερμανό οδηγό της BMW. Μέχρι τον 25ο γύρο, όλοι οι οδηγοί είχαν μπει στα pits, εκτός των Ekström και Tambay, με τον Σουηδό να ακολουθεί ‘”έξυπνη” στρατηγική. Στο ενδιάμεσο, Mortara και da Costa είχαν τη δική τους μάχη για την πέμπτη θέση, που κατάληξε σε εγκατάλειψη για τον Ιταλό και προσωρινή έξοδο στην αμμοπαγίδα για τον Πορτογάλο, με το λάθος να βαραίνει τον Mortara.

Στον 29ο γύρο επέλεξε να μπεί ο Ekström στα pits και βγαίνοντας βρέθηκε στην τρίτη θέση, μπροστά από τους Farfus και Martin. Με φρέσκα ελαστικά πλέον, ο Σουηδός πίεζε για τη δεύτερη θέση, οντας 1” πίσω από το Βρετανό. Στον 37ο γύρο, ο Ekström πέρασε στη δεύτερη θέση, με τη διαφορά από τον πρώτο Glock nνα μειώνεται από τα 3,7” στα 3,2” δύο γύρους πριν το τέλος.

Το προσπέρασμα δε θα έρθει ποτέ κι ο Glock πανηγύρισε την τρίτη νίκη στο DTM από το 2013 κι οι Ekström, Green συμπλήρωσαν το βάθρο των νικητών. Τη βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Farfus, Martin, Blomqvist, Wittmann, Rockenfeller, Spengler και Scheider, ενώ στα αξιοσημείωτα της ημέρας, κανένας οδηγός της Mercedes δε βαθμολογήθηκε!

Στη βαθμολογία των οδηγών, προηγείται ο Paul di Resta (43 βαθμοί), δεύτερος είναι ο Mortara με 40 και τρίτος πλέον ο Glock με 37.

Στους κατασκευαστές, η BMW έχει ήδη πάρει προβάδισμα 95 πόντων από τη δεύτερη Audi (203 έναντι 108) και τρίτη είναι η Mercedes με 93.

Ο επόμενος γύρος του πρωταθλήματος θα πραγματοποιηθεί το Σαββατοκύριακο 4-5 Ιουνίου από την πίστα του Lausitzring.