Daniel Ricciardo

Η Red Bull έδειξε ήδη από το FP1 ότι θα είναι μια υπολογίσιμη δύναμη και ίσως να αποτελέσει απειλή για τη Mercedes. Στα δεύτερα ελεύθερα δοκιμαστικά το έκανε σαφές, καθώς η αυστριακή ομάδα ανέβηκε στην κορυφή, χάρη στον Daniel Ricciardo. Μάλιστα, η διαφορά του Αυστραλού από τον δεύτερο Lewis Hamilton ήταν 6 δέκατα, κάτι που σίγουρα σημαίνει πως η Mercedes δεν αποκάλυψε όλη της την ταχύτητα.

Στην τρίτη θέση ο Nico Rosberg, μπροστά από τους Max Verstappen, Daniel Ricciardo, Carlos Sainz, Kimi Raikkonen, Sergio Perez, Sebastian Vettel και τον Jenson Button, με τη Ferrari να δυσκολεύεται στη εύρεση ρυθμού. Για να δούμε τα κυριότερα από το FP2:

Ο καιρός ήταν περισσότερο ηλιόλουστος και οι οδηγοί δεν άργησαν να ξεκινήσουν τους γρήγορους γύρους. Το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας εμφανίστηκε γρήγορα, καθώς ο Grosjean είχε επαφή με τις μπαριέρες στην έξοδο του τούνελ. Ο Hamilton έγραψε αμέσως το 1:15.4, σπάζοντας έτσι τον ταχύτερό του χρόνο στο FP1, δείχνοντας από την αρχή τις διαθέσεις του.

Στη συνέχεια, όμως, ο Ricciardo κατεβάζει κατά σχεδόν δύο δέκατα τον χρόνο του Hamilton, τρέχοντας φυσικά με τα υπέρ-μαλακά, με τον Alonso να έχει φτάσει μέχρι την 5η θέση. Τα μαλακά είχε ο Kvyat, ωστόσο το ενδιαφέρον βρισκόταν στον Ricciardo, ο οποίος κατέβηκε για πρώτη φορά το 1:15.

Λίγο μετά το πρώτο 20λεπτο, το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας περιόρισε και πάλι τους οδηγούς. Υπεύθυνος ήταν ο Haryanto, ο οποίος είχε ατύχημα στη Nouvelle και χρειάστηκαν μερικά λεπτά για την απομάκρυνση της Manor. Η δράση συνεχίστηκε και ο Verstappen ήταν περισσότερο επιθετικός απ’ ό,τι θα έπρεπε, χάνοντας το φρενάρισμα στην πρώτη στροφή.

Ο Rosberg βρισκόταν πίσω από τον Hamilton, ενώ η Williams συνέχιζε να δυσκολεύεται με τον ρυθμό, κάνοντας φανερό το γεγονός πως οι αργές στροφές θα ταλαιπωρήσουν το βρετανικό μονοθέσιο το Σαββατοκύριακο. Λίγο πριν από τη συμπλήρωση των 40 λεπτών, ο Raikkonen ανέβηκε στην 6η θέση, με τη Ferrari να μη δείχνει μεγάλο ενδιαφέρον για τους χρόνους.

Στα μισά της διαδικασίας, ο Ricciardo έβαλε το γκάζι στο πάτωμα και το αποτέλεσμα ήταν να γράψει 1:14,6, αφήνοντας τον Hamilton 6 δέκατα πίσω! Ο Vettel, που είχε μείνει πολύ πίσω, προσπαθούσε να πιέσει, ωστόσο έκανε λάθος, με αποτέλεσμα ένα τετ-α-κε στην Mirabeau.

Κι ενώ οι οδηγοί συνέχιζαν να γράφουν γύρους, είχαμε ξανά Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας! Αυτός που το προκάλεσε ήταν ο Magnussen, καθώς χτύπησε με το εμπρός μέρος στις μπαριέρες της τελευταίας στροφής. Η πράσινη σημαία δεν άργησε να έρθει, και οι οδηγοί είχαν κάτι παραπάνω από 20 λεπτά για να πάρουν τα τελευταία τους χιλιόμετρα για σήμερα.

Ο Vettel εξακολουθούσε να δυσκολεύεται με τον ρυθμό, γι’ αυτό και ο χρόνος του βελτιώθηκε μόνο για να του δώσει την 9η θέση, γλιστρώντας μάλιστα στην πρώτη στροφή, κάτι που τον οδήγησε σε μικρή επαφή με τις μπαριέρες. Στα τελευταία 15 λεπτά, οι περισσότεροι οδηγοί ήταν στην πίστα, αλλά δε βλέπαμε βελτίωση των χρόνων, αφού οι πλειοψηφία έκανε προσομοίωση αγώνα.

Οι οδηγοί έκαναν τους τελευταίους τους γύρους, μέχρι τον μηδενισμό του χρονομέτρου, χωρίς να σημειώνεται κάτι άξιο αναφοράς.

Το FP3 του Σαββάτου θα ξεκινήσει στις 12:00 ώρα Ελλάδας.