yi8XZ1w

Κάποιοι πιστεύουν ότι μπορούν να καλύψουν την δική τους ανοησία/απροσεξία/ανικανότητα, ρίχνοντας το φταίξιμο για ένα ατύχημα στους υπολογιστές του αυτοκινήτου. Όποιοι είναι αυτοί όμως, ξεχνούν κάτι πάρα πολύ βασικό. Οι υπολογιστές έχουν μνήμη και συνήθως τα επιχειρήματα που αντιπροβάλουν είναι πολύ πειστικά… Πάρε για παράδειγμα τον ιδιοκτήτη ενός Tesla Model X με το ψευδώνυμο Puzant. Ο Puzant ισχυρίζεται ότι ενώ “το αυτοκίνητο οδηγούνταν αργά καθώς πάρκαρε”, ξαφνικά επιτάχυνε και κατέληξε σε έναν τοίχο. Ευτυχώς, οι επιβάτες υπέστησαν μόνο ελαφριά τραύματα αλλά τόσο το αυτοκίνητο, όσο και ο τοίχος στον οποίο προσέκρουσε, παρουσίασαν ζημιές. Μετά όμως, ήρθε η απάντηση της Tesla, γιατί όταν λες ότι το αυτοκίνητο έπεσε μόνο του στον τοίχο και ότι εσύ δεν φταις σε τίποτα, είναι λογικό να υπάρχει κάποιου είδους έρευνα για το περιστατικό.

Αναλύσαμε τα δεδομένα από το όχημα και επιβεβαιώνουν ότι το Model X λειτουργούσε υπό τον έλεγχο του οδηγού και δεν ήταν σε Autopilot ή cruise control κατά τη διάρκεια του περιστατικού ή στα λεπτά πριν από αυτό. Τα δεδομένα δείχνουν ότι το αυτοκίνητο κινούνταν με 9 km/h όταν το πεντάλ του γκαζιού πιέστηκε στο 100%. Όπως όριζαν οι πράξεις του οδηγού, το αυτοκίνητο επιτάχυνε. Η ασφάλεια έχει κορυφαία προτεραιότητα στην Tesla και σχεδιάζουμε και κατασκευάζουμε τα αυτοκίνητα μας με αυτό, πάνω απ’ όλα στο μυαλό. Χαιρόμαστε που ο οδηγός είναι καλά και παρακαλούμε τους πελάτες μας να οδηγούν με ασφάλεια τα αυτοκίνητα μας.

Δεν ήμαστε μέσα στο αυτοκίνητο για να γνωρίζουμε από πρώτο χέρι τι συνέβη, αλλά στην εποχή της τεχνολογίας, υπάρχουν τρόποι για τις εταιρίες να μάθουν πράγματα. Οι εποχές του “δεν έφταιγα εγώ αλλά κάτι έπαθε το αυτοκίνητο” μάλλον έχουν περάσει… γιατί το αυτοκίνητο θα υπερασπιστεί τον εαυτό του.