Sports car DNA: the Mercedes-Benz SL 73 AMG (1999-2001) of the R 129 series (1989-2001).

Ή ίσως τον ξέρεις καλύτερα από την Pagani Zonda, καθώς ο Horacio Pagani είχε επιλέξει τον 7,3-λίτρων V12, απόδοσης 525 ίππων και 750 Nm ροπής, για το πρώτο του δημιούργημα.

H Mercedes-Benz παρουσίασε την τέταρτη γενιά της SL (R129) το 1989, για να αρχίσει η κυκλοφορία του 2-πορτου roadster ένα χρόνο αργότερα. Στα 13 χρόνια που έμεινε στην παραγωγή, βγήκαν από το εργοστάσιο πάνω 210.000 αυτοκίνητα, με το μοντέλο να είναι από τα πρώτα που διέθεταν αυτόματη ηλεκτροϋδραυλική οροφή.

Mehr Hubraum hatte keiner: Mercedes-Benz SL 73 AMG (1999-2001) der Baureihe R 129 (1989-2001).

Η AMG μέχρι το 2001 που σταμάτησε η παραγωγή της είχε “πειράξει” μόλις 300 αυτοκίνητα της SL-Class, με τις εκδόσεις SL55 AMG, SL60 AMG, SL70 AMG και SL73 AMG να είναι πραγματικά δυσεύρετες και πανέμορφες, με την δεύτερη να παράγεται σε μόλις 85 μονάδες. Μόνο η SL60 AMG πωλούνταν μέσα από τις αντιπροσωπείες της Mercedes, με τις υπόλοιπες τρεις εκδόσεις να μπορούν να αγοραστούν από την AMG.

Το μπλοκ του κινητήρα χρησιμοποίησε και η Pagani το 2002, μόνο που στη συγκεκριμένη περίσταση απέδιδε 555 άλογα. Το 2005, η AMG εξέλιξε τον κινητήρα, και στην Zonda F απέδιδε 602 άλογα και 759 Nm ροπή.