9140_OttTanak-Poland-2016_001_896x504

Ασταμάτητος  ο Ott Tanak και την δεύτερη μέρα του Ράλλυ Πολωνίας. Αύξησε την διαφορά του από τον Mikkelsen στα 21,3 δευτ. και με τέσσερις ε.δ. να απομένουν για την καρό σημαία, ο Εσθονός είναι αγκαλιά με την πρώτη του νίκη στο WRC!

Ο οδηγός της DMACK World Rally Team από το πρωί έδειξε τις διαθέσεις του, κερδίζοντας και τις τρεις πρώτες ε.δ. του σκέλους, αφήνοντας τους αντιπάλους του πίσω του. Το απόγευμα, απλά έλεγχε τον ρυθμό του, με χρόνους τριάδας και στο τέλος της μέρας απολαμβάνει μια διαφορά της τάξεως των 21,3 δευτ. από τον Andreas Mikkelsen.

O Νορβηγός οδηγός της VW, προσπάθησε να πιάσει τον ρυθμό του Εσθονού, κέρδισε και μία ε.δ. αλλά περισσότερο πρέπει να έχει την προσοχή του πίσω του, παρά εμπρός. Ο Heyden Paddon που ακολουθεί, οδήγησε γρήγορα και έμεινε στη τριάδα και βρίσκεται στα 6,5 δευτ. πίσω από τον Mikkelsen, για την μάχη της δεύτερης θέσης.

Πίσω του ακολουθεί το έτερο Hyundai του Thierry Neuville. O Bέλγος ήταν ικανοποιημένος από το set-up του i20 σήμερα και έγινε πιο ανταγωνιστικό. Πλέον βρίσκεται 15,7 δευτ. από το βάθρο. Πίσω από τον Νeuville, ακολουθεί το Polo R του Jari-Matti Latlava. Ο Φιλανδός χθες, ήταν απόλυτα απογοητευμένος με τις επιδόσεις του και σήμερα αύξησε το ρυθμό του. Πέρασε τον Ogier, κερδίζοντας και μία ε.δ. αλλά στο τέλος της ημέρας, είναι περισσότερο προβληματισμένος, παρά χαρούμενος.

Αυτός που ήταν ακόμα πιο απογοητευμένος ήταν ο Sebastien Ogier. Ο Παγκόσμιος πρωταθλητής, όπως και χθες, έτσι και σήμερα, άνοιγε δρόμο για τους υπολοίπους, με αποτέλεσμα να χάσει κι άλλο χρόνο και να πέσει μία θέση. Με μόλις 3,6 δευτ. πίσω από τον Latvala και με αντεστραμμένη τη σειρά εκκίνησης αύριο, αναμένεται να επιτεθεί και να ανακτήσει τη θέση του. Τα δύο DS3 των Lefevbre και Breen ακολουθούν, με την μεταξύ τους διαφορά να μένει στα 12 δευτ. Μάλιστα ο νεαρός Γάλλος οδηγός της Citroen, κατάφερε να κερδίσει και την πρώτη του ε.δ. με WRCcar στο χώμα, μένοντας ικανοποιημένος από την απόδοση του.

Το ίδιο και ο Βορειοιρλανδός, καθώς κάνοντας καλούς χρόνους βρίσκεται από κοντά, δίνοντας το μήνυμα στη Citroen, για μια θέση στην ομάδα την επόμενη χρονιά. Τα δύο Fiesta RS, των Eric Camilli και Mads Ostberg, κλείνουν τη δεκάδα, μένοντας εκτός ρυθμού σε σχέση με το άλλο Fiesta με τα ελαστικά της DMACK.

Η αυριανή μέρα είναι η μικρότερη του αγώνα με μόλις 59,60 αγωνιστικά χιλιόμετρα με δύο επαναλαμβανόμενες ε.δ. γύρω από την περιοχή Μikolajki, με την τελευταία να είναι η Power Stage σε ζωντανή τηλεοπτική κάλυψη χαρίζοντας επιπλέον 3 βαθμούς στους 3 πρώτους χρόνους.