Renault Megane RS teaser (1)


Με την Mercedes A45 AMG, το Honda Civic Type-R, το Ford Focus RS και το Volkswagen Golf GTI Clubsport S να είναι οι κύριοι πρωταγωνιστές στην κατηγορία των hot-hatches για το 2016, η Renault φαίνεται να ετοιμάζει την απάντηση της για τα μέσα του 2018, με τον ερχομό του νέου Renault Megane RS, με φήμες να θέλουν το νέο μοντέλο, να εξοπλίζεται με σύστημα τετραδιεύθυνσης, όπως το Megane GT, προκειμένου να εξασφαλίσει την κινητικότητα σε χαμηλές αλλά και την σταθερότητα σε υψηλότερες ταχύτητες, και την ονομαστική του ισχύ να ξεπερνά τους 300 ίππους.

Το αφεντικό της Renaultsport, Patrice Ratti, σε πρόσφατη συνέντευξή του είπε ότι, παρά το γεγονός ότι ο κινητήρας του Megane RS -που θα είναι διαθέσιμο μόνο σε πεντάπορτο- είναι καλός για ιπποδυνάμεις άνω των 300 ίππων, δεν υπάρχουν σχέδια για την περαιτέρω ανάπτυξη του αυτοκινήτου, αφήνοντας το ενδεχόμενο προσπάθειας κατάρριψης του ρεκόρ γύρου για προσθιοκίνητα οχήματα, στο Nurburgring κλειστό.

 Το Megane είναι ταχύτερο στις στροφές, αλλά χρειαζόμαστε περισσότερη δύναμη στην ευθεία. Θα πρέπει να φυλάξουμε (την απόπειρα για ρεκόρ) για το επόμενο Megane, νομίζω.

Renault Megane RS teaser (2)

Σε συνέντευξη νωρίτερα αυτό το έτος, εσωτερική εταιρεία-συνεργάτης με την Renaultsport είπε πως:

Όταν έχεις torque vectoring, σύστημα διεύθυνσης στους πίσω τροχούς και κίνηση στους τέσσερις τροχούς και θέλεις το αυτοκίνητο να συμπεριφέρεται με ένα συγκεκριμένο τρόπο, πρέπει να έχεις ένα σύστημα ελέγχου του πλαισίου.

Όταν βλέπεις αυτοκίνητα όπως το Focus RS, στην Renaultsport μπορεί να αισθάνονται ότι θα πρέπει να κάνουν κάτι γι ‘αυτό.

Με την συνομιλία να αφήνει να εννοηθεί ότι η Renaultsport, εξέταζε το ενδεχόμενο τετρακίνησης για να ανταγωνιστεί το Ford Focus RS, τα τελευταία σχόλια του Ratti επιβεβαιώνουν ότι το αυτοκίνητο θα παραμείνει με την κίνηση στους εμπρός τροχούς.

Όσον αφορά στην μετάδοση, το αφεντικό της Renaultsport Patrice Ratti είπε ότι το RS “πιθανώς” να εξοπλίζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, καθώς και με το αυτόματο EDC διπλού συμπλέκτη από το Clio RS.

Το EDC κιβώτιο θα προσφερθεί για το αυτοκίνητο σε νέες αγορές, όπως αυτή της Ιαπωνίας και της Αυστραλίας, αλλά θα προτιμούσαμε να προσφέρουμε την επιλογή ενός χειροκίνητου σασμάν.

Renault Megane RS teaser (3)

Εμφανισιακά το RS θα κρατήσει σχεδιαστικά στοιχεία του Megane, εκτός όμως από τους μεγαλύτερους θόλους των τροχών και τους αναδιαμορφωμένους προφυλακτήρες, ενώ παράλληλα θα είναι αποκλειστικά πεντάθυρο, με το RS να κοστίσει περίπου 35.000 ευρώ. Η ανάπτυξη του νέου Megane RS ξεκίνησε παράλληλα με το απλό μοντέλο, το οποίο είναι κάτι που θα συμβαίνει πλέον πιο συχνά.

Εσωτερικές πηγές αναφέρουν ότι:

 Η Renault λέει ότι Renaultsport είναι κάτι το ιδιαίτερο και θα πρέπει να δουλεύει πάνω σε περισσότερα αυτοκίνητα. Αυτή τη στιγμή, έχουμε το RS, το Alpine και το Clio για να εργαστούν.

Αυτό περιλαμβάνει επίσης και υβριδικά μοντέλα, καθώς η Renault αρχίζει να αναπτύσσει περισσότερα ηλεκτρικά μοντέλα.

Είναι μόνο η αρχή, αλλά στοχεύουμε σε ένα υβριδικό project. Εάν η Renault είναι πρόθυμη να το δει να συμβαίνει, εμείς είμαστε πρόθυμοι να συμμετέχουμε.

Προσπαθούμε να συμμετέχουμε στις μεγάλες αποφάσεις, συμπεριλαμβανομένης της αρχιτεκτονικής, και του πως οι μπαταρίες θα πρέπει να τοποθετηθούν στα αυτοκίνητα. Αν έχουμε σύστημα τετραδιεύθυνσης, θα πρέπει να εξετάσουμε πώς θα αποκτήσουν τα μοντέλα περισσότερες επιδόσεις, ώστε να είναι πιο ευχάριστα στην οδήγηση.