elon-musk-this

Τις προηγούμενες ημέρες έγινε μεγάλο θέμα το θανατηφόρο ατύχημα με ένα Tesla που πήγαινε με τον AutoPilot. Από εκείνη την στιγμή και έπειτα, ο CEO της Tesla, Elon Musk, έγινε αποδέκτης πολλών αρνητικών σχολίων για αυτό το σύστημα της εταιρείας του, ενώ παράλληλα δόθηκε το έναυσμα για μια σειρά άρθρων από σημαντικά ειδησεογραφικά πρακτορεία, για διάφορα θέματα, κατά της Tesla και του Elon Musk.

Όπως προαναφέραμε, ποικίλα σχόλια πυροδότησε το άρθρο του Fortune, όπου ανακάλυψε την απόκρυψη του ατυχήματος από την Tesla, μέχρις ότου πωληθούν κάποιες μετοχές της στο κοινό. Το Fortune θεώρησε πως έγινε εσκεμμένα, για να μη πέσει η τιμή της μετοχής.

elon-musk-vs-fortune

Έτσι λοιπόν, όταν ο Alan Murray, εκδότης του Fortune, δημοσίευσε στο Twitter τον σύνδεσμο του άρθρου συνοδευόμενο από ένα ειρωνικό «φαίνεται σπουδαίο υλικό για μένα», ο Elon Musk τον “άδειασε”, απαντώντας του:

Ναι, είναι υλικό για σένα, γιατί το άρθρο θα αυξήσει τα διαφημιστικά σου έσοδα. Δεν ήταν υλικό, όμως, για την Tesla, όπως έδειξαν οι αγορές.

Δεν είχε άδικο σε αυτό ο Elon Musk, καθώς η ανακοίνωση του ατυχήματος, θα έλεγε κανείς πως επηρέασε ελάχιστα την μετοχή της Tesla, με μια μικρή πτώση στα $208, η οποία όμως και επανήλθε γρήγορα πάνω από τα $210 και φτάνοντας χθες τα $216,8.

Βέβαια, στην περίπτωση του Fortune, ο Musk δεν έμεινε μόνο στις απαντήσεις μέσα από τα social media. Δημοσίευσε με τη σειρά του αυτό το άρθρο μέσω του blog της Tesla, όπου έδειχνε τον λανθασμένο τρόπο με τον οποίο τα media χειρίστηκαν το θέμα του θανατηφόρου ατυχήματος και κατακρίνωντας το Fortune, πως έβγαλε συμπεράσματα χωρίς να έχει τις απαιτούμενες αποδείξεις.

Την ίδια ημέρα, το γνωστό περιοδικό Forbes, σε άρθρο του αμφισβήτησε τις δηλώσεις του Elon Musk, ότι ο AutoPilot θα σώσει 500.000 ζωές τον χρόνο και τον κάλεσε να “ελέγξει τα μαθηματικά του”. Στο άρθρο του Forbes, γινόταν μια εκτενής στατιστική αναφορά στα ατυχήματα και δινόταν το συμπέρασμα πως είναι ακόμη πολύ νωρίς για να κρίνουν αν ο AutoPilot θα μειώσει τους θανάτους ή όχι.

Ο Elon Musk, ούτε αυτό το άφησε να πέσει κάτω. Δημοσίευσε ένα παράδειγμα από ένα πρόσφατο ατύχημα, όπου ο οδηγός ενός Tesla Model S αποκοιμήθηκε στο τιμόνι, το αμάξι πέρασε στο αντίθετο ρεύμα και σκότωσε έναν ποδηλάτη. Ο Musk, έγραψε απλά, πως αν ήταν ενεργοποιημένος ο AutoPilot, το ατύχημα αυτό θα είχε αποφευχθεί. Ενώ με τη σειρά του είπε, πως το Forbes χρησιμοποίησε λανθασμένα τα στοιχεία για το στατιστικό αποτέλεσμα που είχε βγάλει.

Atacama-desert-flamingo

Οι Times της Ινδίας με την σειρά τους, επιστράτευσαν μέχρι και… φλαμίνγκο για να κριτικάρουν την Tesla και άλλες εταιρείες που βγάζουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα! Στο άρθρο τους, έλεγαν πως οι ανθρακωρύχοι στη Ν. Χιλή (είναι γνωστή για τα τεράστια αποθέματα λιθίου στο υπέδαφος της ερήμου Ατακάμα), προκειμένου να πάρουν το λίθιο που απαιτείται για τις μπαταρίες, αντλούν τεράστιες ποσότητες νερού από τις λιμνοθάλασσες όπου ζουν τα αξιαγάπητα αυτά πτηνά, απειλώντας την ζωή τους. Μάλιστα, ανέφεραν πως στοιχεία δείχνουν ήδη μείωση του πληθυσμού τους.

Άμεση και με αρκετή διάθεση χιούμορ ήταν η απάντηση του Musk, που δημοσιεύοντας ο ίδιος το άρθρο στο Twitter, γράφοντας πρώτα:

Επειδή ασφαλώς μισώ τα flamingos… (προσπαθήστε να τρώτε λιγότερα αυγά flamingo στην σαλάτα σας).

Τέλος, ο Elon Musk έγραψε στο Twitter του πως το δεύτερο μέρος του “Top Secret Tesla Masterplan” θα παρουσιαστεί μέσα στην εβδομάδα. Το τι ακριβώς είναι το δεύτερο μέρος του Top Secret Tesla Masterplan κανείς δεν ξέρει για την ώρα, αλλά το πρώτο μέρος, είχε δημοσιευθεί πίσω το 2006, 10 χρόνια πριν, με άρθρο του Musk στο blog του site της Tesla. Τότε ο Musk έκανε λόγο για πρώτη φορά στα Model S και Model 3. Για να δούμε τι συναρπαστικό θα μας παρουσιάζει αυτή την εβδομάδα ο Musk.