Η Ferrari ήταν ένα από τα τελευταία οχυρά των ατμοσφαιρικών κινητήρων, αλλά έπεσε με την έλευση της California T, κάτι που συνεχίστηκε με την 488 GTB. Οι βελτιωτικές εταιρείες ασχολούνταν με τα μοντέλα της ιταλικής φίρμας και πριν, αλλά τώρα το κάνουν πολύ περισσότερο, διότι οι ιδιοκτήτες των supecars που φορούν turbo θέλουν μια aftermarket εξάτμιση.
Η 488 GTB έχει τη χροιά των 458, αλλά ο ήχος είναι σημαντικά περιορισμένος. Η Fabspeed θέλησε να το βελτιώσει αυτό, γι’ αυτό και παρουσίασε τη δική της πρόταση για την «Ιταλίδα». Ο ήχος είναι καλύτερος και ακούγεται το σφύριγμα των turbo, αλλά προσωπικά μου λείπει το ουρλιαχτό της 458.