0001_dieselgate

Τα προβλήματα για την VW, που αφορούν το σκάνδαλο εκπομπής ρύπων, δεν έχουν τελειωμό. Σήμερα, επιτροπή του βρετανικού κοινοβουλίου, του οποίου οι αποφάσεις δεν είναι δεσμευτικές για την κυβέρνηση, παρουσίασε την έκθεση της για το Dieselgate και στο συμπέρασμα της αναφέρει χαρακτηριστικά:

Χωρίς κυρώσεις για αυτού του είδους τις ενέργειες, οι κατασκευαστές θα συνεχίσουν να εφαρμόζουν τις ίδιες πρακτικές. Το υπουργείο μεταφορών θέλησε να αφήσει την επίλυση του προβλήματος στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, η οποία δεν μπορεί να ασκήσει δίωξη. Αυτό είναι αρμοδιότητα των χωρών-μελών.

Όπως έχεις διαβάσεις, η εταιρία αρνείται να αποζημιώσει στην Ευρώπη τους καταναλωτές που πλήττονται από το σκάνδαλο, το οποίο η επιτροπή θεωρεί άδικο. Ζητά, επίσης, από την αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου μεταφορών (Vehicle Certification Agency – VCA), να διασφαλίσει ότι η λύση του προβλήματος από την VW δεν θα βλάψει οικονομικά τους καταναλωτές.

fix

Η πρόεδρος της επιτροπής, Louise Ellman, δήλωσε χαρακτηριστικά:

Ανησυχούμε ότι η λύση που θα δώσει η VW στο πρόβλημα θα είναι αυτή με το χαμηλότερο κόστος, κάτι που μπορεί να οδηγήσει μακροπρόθεσμα σε αυξημένο κόστος τους ιδιοκτήτες των οχημάτων.

Στο Ηνωμένο Βασίλειο κυκλοφορούν πάνω από 1,2 εκατομμύρια αυτοκίνητα που διαθέτουν το προβληματικό λογισμικό, και μέχρι στιγμής μόλις σε 50.000 από αυτά έχουν τοποθετηθεί οι προβλεπόμενες μετατροπές για την επίλυση του προβλήματος. Να θυμίσω πως και Γερμανοί εισαγγελείς θέλουν να επιβάλλουν πρόστιμα στη Volkswagen λόγω Dieselgate.